Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstillingspris 3kr, salgspris 25 kr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man nu har ideen til et produkt, som ganske vist ikke er nyt, men til gengæld et nyt, og simplificeret design, ( og med flere funktioner ) end andre på markedet, og man ikke nødvendigvis selv vil producere det, og evt ikke lige har kronerne til designbeskyttelse...så kan man vel dårligt komme videre uden at risikere at andre der får indblik i produktet, løber med ideen? Der er tale om et produkt der koster knap 3 kr at fremstille, og som i min verden skal sælges til ca 25 kr, et produkt som mange private og visse erhverv bruger. Ideer til hvordan jeg kommer videre?

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Fra  Intrace Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med at smid tanken om at nogen stjæler din ide ud af hovedet og kom i gang med et "Proof of concept".

Alle ideer har været i tankefasen, det er kun dem som handler der faktisk realiseret, så at du går i gang med din ide nu her, gør chancen for at når en person vælger at kopier din ide, så har du allerede etableret dig et godt grundlag, det gør du er på forkant i markedet.

Da du ikke har pengene selv, går jeg ud fra din plan er at finde en investor der vil smide pengene efter dette og der bliver du nød til at have en form for bevis at din virksomhedsplan er solid samt en plan for hvordan du udføre den (kommer ud på markedet etc).

Du skal virkelig passe på med ikke at dele din ide, da det netop er her du får feedback, råd, følgere og alt det fede der kommer med når man er i startup fasen. Det gør både du kommer hurtigere igang, nemmere har ved at gå i den rigtige retning og får dig hurtigere ud af starthullerne.

Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar 👍🏻 Jeg arbejder videre på sagen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)