Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny webshop - ingen salg.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det er meningen at man kan vælge størrelse da det er vintage og der sikkert kun er et stk i den annoncerede størrelse.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Fra  FashionFlow.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaminski.

TUSINDE tak for dine pæne ord.

Jeg må jo nok bide i det sure æble og få lavet den til dansk, på den ene eller anden måde. Selvom det bare er meget sjovere at gabe over kagen og satse på udlandet i samme pulje.

Fedt at du kan lide tøjet!! Kig endelig forbi igen. Der kommer løbende nye ting til samt en fysisk butik i begyndelsen af et nye år :-)

Ander Søgaard:

Også tak for dine inputs. Har du noget konkret i forhold til forbedringer?

Mht din gennemgående fejl, så er det meningen. Du kan ikke vælge størrelser på Vintage tøj. Der er kun én ting af hver ting. Til gengæld finder du mål og vejledning til alle stykker tøj.

Trafik til hjemmesiden kommer fra de sociale medier pt, da SEO som sagt ikke er helt på plads endnu.

MVH Cathrine

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathrine,

Jeg har ikke lidt læst hele debatten igennem, så du må undskylde, hvis jeg nævner tlng, som er nævnt. 

Det som jeg ville kigge ind i er: 

- Give hvert produkt en "historie" -> hvorfor er det vintage og ikke bare den t-shirt som ikke kunne sælges fra butikken på hjørnet? (Jeg ser det fremgår lidt på nogle)

- Gå hjemmesiden igennem slavisk og se om der skulle være eventuelle fejl eller mangler -> er der noget, som du havde været træt af? (fx billederne på forsiden linker ind til tomme sider (https://thirdhandvintage.com/shop/women/?orderby=date) (https://thirdhandvintage.com/shop/men/?orderby=date)

- Minimere antal klik fra start til slut -> gør det nemt at købe (evt. købs knapper på kategorien https://thirdhandvintage.com/shop/bluser/) 

- Skrive Brand navne tydligere og/eller anslået årstal genstanden er fra? (blot idé)

- Øge sidens hastighed ved at komprimere billeder, installere cache m.m. (se mere her: https://moz.com/blog/optimizing-page-speed-actionable-tips-for-seos-and-web-developers

- Overveje dine fragt muligheder (Når jeg køber en micky mouse t-shirt til 400 kr, så ville jeg aldrig betale 144 kr i fragt. Måske er der flere der har det sådan - Jeg ved det ikke) (På hjemmesiden ShaveClub betaler du 49 kr for en skraber og intet andet) 

-Få oversat alt på hjemmesiden. 

Det var lige det, som jeg kunne se hurtigt :-) 

Hav en god aften!

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Thirdhand Vintage Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det er så lækkert med feedback og jeg vil tage alt til mig.

Historien er en rigtig god idé. Som du siger, så er jeg i gang med at implementere det, men jeg kan godt følge dig i at det kan gøres meget tydeligere.
Det samme med årstal, så hver ting skiller sig ud fra mængden.

Hele websiden er i gang med en ombygning efter folks tidligere feedback, så hjemmesiden er ved at gå fra engelsk til også at være på dansk. Noget af en proces, men jeg burde snart være i mål med det :-) Her bliver der selvfølgelig også taget højde for links, loading-time osv.

Men det der især interesserer mig er at du nævner fragtprisen. For 144 kr lyder da helt hen i vejret. Jeg benytter mig af Pakkelabels.dk som giver nogle fine priser. Og så regulerer den prisen afhængig af hvor i verden man er, samt hvor meget pakken vejer. For en t-shirt vil det i Danmark være 33 kr. (som jeg ser det). Nu kan jeg se at du på Amino står til at være i München, men der burde prisen kun være på 85 kr. Så tusinde tak for at påpege den fejl! Det skal jeg straks får set på!


Har du flere kommentarer så kom endelig med dem. Det er rart når der er andre øjne på tingene.

MVH Cathrine

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  HR v/ chp Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathrine

Meget fin side og fine unikke produkter:-)

En ide til at få mere trafik ind på din side kan være at promovere den mere via facebook og Instragram (tror umiddelbart at sidstnævnte taler mest til dine potentielle kunder). Det kan du fx gøre ved at få Instragrammere med mange følgere til at følge eller promovere din side og ved at udskrive konkurrencer på begge platforme. I forhold til butikkens Instagramprofil vil jeg desuden overveje at fjerne billederne af Mick Jagger, Cher, m.fl. og i stedet fokusere på dine unikke produkter, da jeg tror, at det i højere grad fanger dine kunders interesse.

De bedste hilsner

Christine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathrine.

Den 1 ting jeg oplever på din webshop. Den loader langsom det tog 1 minut for mig og komme ind på webshoppen. Hvis de kunder os skal vente så er det at dine kunder ville falde fra.

2 ting. Din webshop er for sort hvide synes jeg. 2 store billeder på forsiden tager lidt fokus fra resten af webshoppen.

3 ting. Har du overvejet en Facebook gruppe til webshoppen det er os godt reklame og reklame på Facebook. For ens kunder de kommer ikke af sig selv, du skal få dem til at besøge din webshop. Affiliate marketing det er os en mulighed.

Mvh. Mike Nielsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)