Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EVIG UDSKIFTNING AF S/E NUMMER?!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint eksempel, men stadig ligegyldigt! INGEN virksomhed uden omkostninger. Så om du sælger dine ydelser momsfrit, så har du stadig 25% mere omkostninger. Så regnestykket vil (firkanten opsat) langsigtet næsten være uden betydning.

Og så kan jeg ikke koge mere på det.

God aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SirChange:

Hvis jeg havde penge til en god revisor, så kunne jeg tillade mig at være endnu mere naiv. Så er det ikke skattefusk men skatteoptimering

Er skatteoptimering et nyt ord man bruger, fordi "forsøg på omgåelse" eller "svindel" lyder uromantisk? 

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode svar (john). Ville det have en effekt hvis man ændrede virksomhedsform? Kan se du hæfter dig meget ved personlig virksomhed

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke et nyt ord, spørg bare de store revisionshuse. Du kan eventuelt søge på panama papers eller paradise papers. Utroligt hvor mange, der udnytter et skattesystem, der med vilje afføder svindel. Der er jo en grund til hvorfor skat er så kompliceret et område

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Spiller ingen rolle om der vælges en anden virksomhedsform end enkeltmandsvirksomhed. Iøvrigt vil SKAT formentlig ikke tildele yderligere SE-numre i det omfang det ikke er forretningsmæssigt begrundet. Delregistreringer er et område som SKAT har strammet op på.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)