Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dusør gives for CSS FEJL! Android/Chrome!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig er det kun på <html> højden er forsvundet. På <body> hedder den stadig 100% :)

Men har desværre ikke mere tid i aften til at kigge på det. Du kan prøve at fjerne height:100%; på <body> også, og ellers kan du kigge på det her link og se om det kan hjælpe dig lidt på vej: https://stackoverflow.com/questions/24944925/background-image-jumps-when-address-bar-hides-ios-android-mobile-chrome

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaaa. kunne godt se jeg havde overset en, har lige testet, hjalp desværre heller ikke :/

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Cognition Webdesign Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Har siddet med developer tools åben i en times tid nu i jagt på din dusør, så vidt jeg kan se ligger dit problem i Head.js

Hvad bruger du den til? var inde og læse om den på deres hjemmeside. Det lyder til at være en "one size fit all"-experiment som kun lige er kommet ud af beta :)

Hvis det er muligt så prøv at fjern den via ftp et kort øjeblik.

Hvis du selv har vedlagt noget vigtig javascript i den fil skal du stadig have det aktiv i en anden .js fil, men fjern alt det du har fået igennem headjs.com

Hilsen Simon

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.
Skriv til mig på kim@cyberdata.dk jeg er ret sikker på at vi kan fixe problemet, ellers betaler du ikke.

Mvh.
Kim Jacobsen
Cyberdata.dk

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex:
at du skal passe gevaldigt meget på med Cyberdata og Kim Jacobsen

Magen til uprofessionel opførsel du har at hænge folk ud på den ubegrundede måde! Hvad er det lige dit link til Trust pilot bevis med kun en anmeldesle som er skrevet af dig - virkeligt troværdigt.

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn, du har jo næppe læst anmeldelsen, ellers kan du bestemt kun være tilhænger af bedrageri og undercover fan af Kim Jacobsen

Sørgeligt at der findes sådanne typer som dig og Kim Jacobsen!

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden har jeg ikke lagt skjul på, at anmeldelsen er skrevet af mig, og det gør jeg kun med største glæde!

Og der er tværtimod intet utroværdigt over anmeldelsen, da jeg har alt på skrift og kan dokumentere 100%, at han har lavet regulært svindel og bedrageri

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex:

ellers kan du bestemt kun være tilhænger af bedrageri og undercover fan af Kim Jacobsen

Sørgeligt at der findes sådanne typer som dig og Kim Jacobsen!

Hvad fanden bilder du dig egentlig ind, du kender intet til min person så lad være med at komme med de barnagtige påstand! 

En sag skal altid høres fra to sider men det har du åbenbart ikke lært - og så husk lige at du rent faktisk er ved at overtræde straffeloven med din udhængning af folk!

Naturligvis har jeg ikke læst din anmeldelse på Trust pilot, men den lyder ikke til at have været helt efter retningslinjerne

    dansk
    Rapporteret 34 timer siden    

    Trustpilots Compliance Team har rapporteret denne anmeldelse for at overtræde Trustpilots retningslinjer. Vi er i færd med at vurdere anmeldelsen i henhold til vores rapporteringsprocedurer.

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn, hvad jeg bilder mig ind? Jeg kender ihvertfald så meget til din person, at jeg nu endnu mere ved, at du enten selv er Kim Clifford Jacobsen, eller er meget nært knyttet til ham, og på ingen måde uvildig i denne forbindelse, hvilket ganske tydeligt afsløres af, at DU vælger at anmelde mit indlægTrustpilot

Men jeg kan berolige dig med, at den 100% kommer på igen, da jeg som nævnt kan dokumentere alt og ikke mindst bedrageriet

PS: Du staver og formulerer dig iøvrigt ligeså dårligt og på samme måde som Kim ;)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)