Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud fra Eniro

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, har fået følgende tilbud fra Enrio, er det noget man skal springe på eller er det for dyrt?

"250.000 bannervisninger på alle vores sider i netværket over 10 mdr. til samme pris kr. 5.598 + moms"

Det skulle give ca 200-300 klik ialt

Mvh

Michael

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det skulle give ca 200-300 klik ialt
Hvad ville du have ud af det hvis der var 20 af dem "købte" noget hos dig?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke direkte salgsvarer på sitet men behandlinger og træningscenter, så det er mere branding, og selvfølgelig hvis kunden henvender sig og ønsker at bestille behandling eller blive medlem af træningscenteret.

Mvh

Michael

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal generelt holde sig fra Eniro...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hejsa, har fået følgende tilbud fra Enrio, er det noget man skal springe på eller er det for dyrt?

"250.000 bannervisninger på alle vores sider i netværket over 10 mdr. til samme pris kr. 5.598 + moms"

Det skulle give ca 200-300 klik ialt

Mvh

Michael

5598 kr./250 kliks = 22 kr./klik.

Til den pris skal du have nogle meget målrettede kliks, for at det er pengene værd.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eniro / De gule sider, er ikke meget værd længere, men de har nogle aggressive sælgere, så de stadig tjener penge.

Som en skrev herover, så er det en meget høj klikpris, for 6000 kr. kan du få rigtig mange målrettede klik fra fx. Adwords eller Facebook.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Om det er for dyrt eller ej, er helt individuelt fra forretning til forretning.

Det du skal gøre er, at du skal kigge på dine data (fx Google Analytics og dine egne udregninger).

Hvis du får 200 kliks, hvor mange af dem konverterer du så til leads? Altså hvad er din konverteringsrate

Fx lad os sige at du ud af de 200 kliks laver 20 leads. Altså en konverteringsrate på 10%.

Når du så ved det, så spørger du dig selv: Hvor mange leads skal jeg have, før jeg laver en kunde?

Lad os så sige, at du skal bruge 5 leads, for at lave én kunde. Med dine 20 leads, har du derfor ny 4 nye kunder, som du har betalt 5.598 kr. for. Altså 1399 kr. per ny kunde.

Og til slut det vigtigste spørgsmål: Hvad er livstidsværdien af din kunde? Hvis den er højere end 1399 kr. så er de 5.598 kr. godt givet ud, da du så vil tjene de penge hjem igen

Dette er et meget forsimplet eksempel, og der er også mange andre måder du kan regne lignende tal ud på. Jeg skriver det blot for at vise min pointe: Kig på dine data, og se om det giver mening for din forretning at betale 5.598 kr.

Håber mit svar hjælper, og sig endelig til hvis du har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Jacob

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Michael:

Hejsa, har fået følgende tilbud fra Enrio, er det noget man skal springe på eller er det for dyrt?

"250.000 bannervisninger på alle vores sider i netværket over 10 mdr. til samme pris kr. 5.598 + moms"

Det skulle give ca 200-300 klik ialt

Mvh

Michael

5598 kr./250 kliks = 22 kr./klik.

Til den pris skal du have nogle meget målrettede kliks, for at det er pengene værd.

Og selv målrettede klip for 22kr pr klik er mega dyrt.

På f.eks klik fra diverse plankebord søgninger betaler jeg under 2kr, og på dametøj under 1.5kr. Havde jeg godt nok aldrig betalt.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar i tråden ;)

Jeg tror at jeg har fundet ud af at det nok bedst kan betale sig at lave vores egen kampagne  ;)


Mvh

Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)