Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg har igennem meget meget lang tid gået med tanken om at jeg skal være selvstændig/iværksætter

Planen har altid været en butik af en art, men tænker at det måske bedre kan betale sig at prøve med noget net-handel af en art.

Og derfor håber jeg at der er nogle her, som kan komme med gode råd og fif om opstart og ellers alt mellem himmel og jord 😀

Sefkan

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sefkan:

Hej Folkens

Jeg har igennem meget meget lang tid gået med tanken om at jeg skal være selvstændig/iværksætter. 

Planen har altid været en butik af en art, men tænker at det måske bedre kan betale sig at prøve med noget net-handel af en art.

Og derfor håber jeg at der er nogle her, som kan komme med gode råd og fif om opstart og ellers alt mellem himmel og jord 😀

Sefkan

Hej Sefkan.

Jeg har skrevet en del blogindlæg jeg tror du vil finde interessant om emnet:

http://rasmusmadsen.dk/blog/

Alt helt og lykke med det hele :)

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sefkan,

Jeg kan helt klart anbefale at tage et kig på Shopify som platform for din webshop, hvis du vælger at gå den vej. Det er et godt sted at starte hvis det er første gang at de begiver dig ud i net-handel. Det er en utrolig nem platform, og det er massere af plads til at vokse i den platform.

Har du gjort dig nogle overvejelser omkring hvilke produkter du godt kunne tænke dig at købe? - også valget omkring eget lager vs. lagerhotel vs. dropshipping eventuelt?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sefkan

Dejligt at der er folk der vil kaste sig ud i noget nyt :)

Man kan jo sagtens have en fysisk butik der også er på nettet, det kommer an på idéen, så find idéen først og så går du i gang med alt det praktiske - det er hårdt arbejde at være selvstændig, og du har aldrig fri, men det er til gengæld også fedt at kunne skabe noget.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)