Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekster der sælger hesteudstyr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg søger nogle gode, billige og sælgende tekster til http://opastables.com 

Det er vigtigt, at personen har forstand på heste og ved hvad han eller hun taler om. 

Jeg har før købt tekster, hvor det tydeligt kan mærkes at forfatteren ikke er så meget inde i det og det skader resultatet meget.

Kan du eller kender du en med forstand på heste?

VH 

Tommy

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Du har helt ret - kender man ikke til emnet, afspejler det resultatet. Alt for mange miskrediterer dette og siger ja til at skrive om alt imellem himmel og jord.

Hos Alfabeto (Alfabeto.dk) har vi bevæget os igennem junglen af tekstforfattere, taget med os dem, som kan levere varen og samlet dem på vores Platform, hvor virksomheder og tekstforfattere mødes.

Du skal være meget velkommen til at oprette en gratis bruger, lægge din opgave op og modtage bud på denne. Så kan du se, om der ikke kommer nogle bud fra tekstforfattere, der rent faktisk kan skrive om det, du søger, for kan de ikke, byder de ikke.

Platformen sørger for al administrativ arbejde i form af fakturering, notifikationer, beskeder, m.v. Og det hele er gratis, du betaler blot for det bud, du accepterer.

Med mere end 60 forfattere tilknyttet, er jeg overbevist om, at der nok skal komme bud, men skulle der imod forventningen ikke komme nogle, hjælper jeg gerne med at finde en kanditat til dig.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

På Tekstspot har vi adskillige hesteinteresserede skribenter, som flyder over med tavs viden om heste.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Tekstspot ApS
97 87 98 98

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)