Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce eller Magento

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står over for at skulle åbne en webshop med rigtig mange produkter 50.000+, som skal understøttes af mange forskellige søgemuligheder. Jeg skal ikke have en hosted shopløsning. Hvilken platform ville i gå efter til en shop med så mange katalognumre?

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville gå efter Magento eller prestashop, da de er bygget til ecommerce, og begge danner platform for flere store webshops. Men vigtigst er nok det webhotel du vælger.

Sørg for at det er lavet til at håndtere store mængder, med det antal produkter regner jeg også med en vis trafik til hjemmesiden. Er det korrekt?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den mængde produkter - klart Thirtybees, Prestashop eller Magento - WP WooCommerce vil have et ekstremt overhead i databasen for den mængde produkter.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 16
Fra  Webstyr IVS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Stefan. Webhotel vil nok være et vigtigere valg, da både WooCommerce og Magento kan sagtens understøtte webshops med over 10.000 produkter, se evt. her om dansk sammenligning mellem de to systemer: https://webstyr.dk/woocommerce-magento-dansk/

Sørg gerne for, at du har VPS eller cloud løsning med hensyn til webhotel.

Hilsner,

Petar

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Woocommerce over magento

Prestashop over woocommerce

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)