Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspartner til Kombivogne / Barnevogne - bureau eller enkeltperson

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

I Roskilde går det godt :)

Min lille import biks er efterhånden ved at vokse sig fin stor. En af grundene er at jeg har satset på flere forretningsområder. Uden at gå alt for meget i detaljer så har det været det helt rigtige for os - for ellers var vi her ikke i dag.

Nå men nu til sagens kerne WinkI dag har vi 3 primære forretningsområder / varekategorier. Det mindst profitable er sjovt nok også det der har fået mindst opmæksomhed. Og det er kombi-barnevogne på www.kombivogn.dk  Omsætningen er pt 15-30.000 om måneden uden det store arbejd, men der er potentiale til at mangedoble dette beløb

Vores største udfordring - og det folk efterspørger mest - der er barnevogne / kombivogne med et lillemål på 90cm. Problemet er bare at standard-liggemål i en kombivogn er 80cm.....

I flere år har jeg ledt efter leverandører af dette - eller mulighed for selv at få det produceret. DET ER ENDELIG LYKKEDES :) Jeg har fået en producent her i EU til at lave en kombi-barnevogn der er tilpasset kulturen på det skandinaviske marked - med store barnevognskasser!! 

Lige nu er jeg bare ret optaget på vores 2 andre fokusområder, så jeg overvejer at udlicitere arbejdet med markedsføringen af kombivogn.dk

Så har du noget at byde ind med - det kan være du arbejder professionelt med FB og har en indfaldsvinkel, eller du sidder med et deltidsarbejde indenfor online markedsføring, som du gerne vil have suppleret, eller måske er vant til at lave opsøgende salg?

Du skal ikke arbejde gratis, men du skal være dedikeret.

Jeg kan så til gengæld tilbyde et kvalitetsprodukt til en stærk pris som der er en oprigtig efterspørgsel på!

Lad mig høre hvis det er dig / jer der kan løfte opgaven sammen med os :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)