Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke regler/lov er gældende?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

sleeepy:

Hmm ja det kunne være noget med at det koster et fee at acceptere opgaven, og derefter betaler kunden direkte til den der udfører opgaven.

hvis så ellers den der betaler opgaven synes det er sjovt at skulle betale din regning med 5 kr og så skulle stå for indberetning af skat til den CPR der skal have de 95 kr
På den måde skiller det sig fra byggetilbud hvor det er firmaer der er involveret på begge sider

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:

sleeepy:

Hmm ja det kunne være noget med at det koster et fee at acceptere opgaven, og derefter betaler kunden direkte til den der udfører opgaven.

Så er spørgsmålet, hvad der adskiller dig fra https://www.3byggetilbud.dk/ og lignende portaler. 

Det kan slet ikke sammenlignes, min service bliver noget helt helt andet. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

sleeepy:

Arne G.:

sleeepy:

Hmm ja det kunne være noget med at det koster et fee at acceptere opgaven, og derefter betaler kunden direkte til den der udfører opgaven.

Så er spørgsmålet, hvad der adskiller dig fra https://www.3byggetilbud.dk/ og lignende portaler. 

Jeg synes lige, at du skal læse hvad jeg skriver og herefter kommentere. Jeg skriver "Så er spørgsmålet, hvad der adskiller (...) og lignende portaler". Som du selv skriver, er din service "Ideen går bl.a. ud på at folk skal kunne udføre forskellige opgaver, som andre udbyder.". Hvis vi ser bort fra, at linket jeg gav var til håndværkeropgaver (så må man jo sige, at den eneste reelle forskel ville ligge i, at din portal ville tilbyde "alt-mulig"-opgaver). 

Det kan slet ikke sammenlignes, min service bliver noget helt helt andet. :) 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)