Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg kunder i min IT-sikkerheds virksomhed?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino


Jeg tilbyder penetrationstest af IT-systemer, infrastrukturer, apps osv. og jeg læser dagligt om folk der bliver hacket. Hvordan får jeg virksomheder til at kontakte mig? Jeg vil ikke benytte mig af "se-hvor-let-det-er-at-hacke-dig" metoden, da det virker utroligt offensivt og spam-agtigt. Jeg har forsøgt med Facebook annoncer, jeg har fået en god veninde der er uddannet i marketing til at lave "basic seo", så det mest grundlæggende er ligesom på plads. Dertil har jeg lavet Google AdWords (uden den store effekt) samt Google My Business. Jeg tænker der MÅ være kunder, når jeg dagligt læser om virksomheder der er blevet hacket og folk der stadig falder for de nigerianske prinser. Kan I komme med nogle specifikke råd til, hvordan jeg får min første kunde? Jeg fik CVR i April 2017 og har arbejdet fuldtid på det siden da, men opsparing begynder at slippe op og huslejen skal betales. Jeg er ikke klar over, om jeg må linke og dermed "reklamere" for min virksomhed herinde, så jeg afventer lige en efterspørgsel eller lignende før jeg poster nogle links

Jeg ser frem til at høre fra jer


KH Frederik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Du må ikke poste indlæg hvor det er formål at fremme link til dit firma. Men du må gerne deltage i debatterne hvor du har link i din signatur.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels


Tak for enormt hurtigt svar. Det er noteret!

Kh Frederik

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg vil da gerne se din side, så kan du få min vurdering :) Det er jo vanskeligt at svare helt entydigt på dine spørgsmål, men at du har været omkring de ting du nævner er jo godt nok, men derfra til at sige at du bare kan læne dig tilbage og vente på kunderne er nok så meget sagt. Jeg tænker at du er nødt til at lave lidt opsøgende salgsarbejde. Er det private eller virksomheder du henvender dig til?

Vh Danny

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik. 

Nu ved jeg ikke om du har prøvet mere end det du skriver, men som jeg kan forstå, vil du have virksomheder til at kontakte dig. Hvad med at vende den rundt, og selv kontakte? Skrive 70-100 mails om dagen, til alle virksomheder du kan finde på nettet. Tilbyd et eller andet super rabat, og så se om du ikke fanger en eller anden siden hen. Husk også at dit sprog betyder meget, da du sikkert kan alverdens termer, som ingen andre forstår. Hvis du ikke har haft andre til at hjælpe dig med facebook annoncering vil jeg gerne rådgive dig gratis, så du kan få en større chance for succes. Håber det lykkes for dig :-)

Hilsen Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,


Det er virksomheder jeg henvender mig til. Jeg har garanteret taget for let på det, og som du siger lænt mig tilbage og ventet på kunderne. Det er klart en fejl, og jeg må gå mere progressivt til værks nu. Hvordan tænker du jeg skal gøre? Skal jeg finde 100 virksomheder der har sensitiv data og sende en mail hvori jeg skriver, at jeg tilbyder penetrationstest til halv pris de næste 14 dage? Er det ikke lidt for spam-agtigt, og jeg vil blot blive ignoreret? Jeg tænker, folk der søger efter rådgivning o.l., opsøger jo selv virksomhederne, så de selv finder det, der passer bedst til dem?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Som jeg skrev lige før, så har jeg altid tænkt det at "bare" sende mails ud virker meget spam-agtigt og super uprofessionelt. Måske er det bare mig, der mener det? Og tak for dit tilbud, det kunne være rigtig cool! Jeg har aldrig fået andet end "likes" til min side af facebook annoncering, og jeg har altid tænkt, at folk der er på Facebook og ser mine annoncer, vil nok ikke umiddelbart bruge det, da det ikke virker særligt troværdigt. Og "sikkerhed" og troværdighed hos kunden til mig er alt afgørendende når jeg arbejder med kunders IT og data. 

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Bøgeskov Johnsen:

Hej Danny,


Det er virksomheder jeg henvender mig til. Jeg har garanteret taget for let på det, og som du siger lænt mig tilbage og ventet på kunderne. Det er klart en fejl, og jeg må gå mere progressivt til værks nu. Hvordan tænker du jeg skal gøre? Skal jeg finde 100 virksomheder der har sensitiv data og sende en mail hvori jeg skriver, at jeg tilbyder penetrationstest til halv pris de næste 14 dage? Er det ikke lidt for spam-agtigt, og jeg vil blot blive ignoreret? Jeg tænker, folk der søger efter rådgivning o.l., opsøger jo selv virksomhederne, så de selv finder det, der passer bedst til dem?

Jo du skal ikke sende tilbud, det vil være spam. Men præsenter dig selv og læg op til dialog. Hvorfor skal de snakke med dig?

Hvis du har tid i morgen, så kan vi tage en snak på telefonen. Så giver jeg gerne lidt fif til hvordan du kan gå i gang, hvad enten det er på telefonen eller via mail. 

Smid en mail på dm@it-hotellet.dk med dit nr. så ringer jeg dig op i morgen, hvis du har tid og lyst.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Bøgeskov Johnsen:
Som jeg skrev lige før, så har jeg altid tænkt det at "bare" sende mails ud virker meget spam-agtigt

Det ikke bare virker spam-agtigt, men ER spam.

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej frederik. Skriv en mail til mig på rskalbo98@gmail.com, så kan vi finde ud af noget. 

Mht. direkte email, så jo da, nogle tager det som spam. Men kan du sende en god email, er der faktisk en del der svarer tilbage. Det hele handler om at have kunden i fokus. Og så må man bare bide i det sure æble, ikke alle kan være glade for en ;-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)