Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er i startet? Jeg mangler tid 8-16

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Amino's

Jeg er igang med min egen virksomhed og har allerede lært en del og har lavet mine første salg. i Januar måned er jeg "oppe" omkring 100.000 kr. i omsætning. Jeg sælger mine egne kompetencer inden for IT dvs. opsætning af servere, netværk, workstations, ja kort sagt alt hvad en virksomhed kan have brug for af den type udstyr. Samtidig sælger jeg også selv udstyret.

Mit problem er, at jeg ville elske at kunne leve af min virksomhed. Men min situation lige nu gør at dette skridt ikke er muligt. jeg har et fuldtidsjob ved siden af virksomheden og det foregår 8-16. Desværre gør dette at jeg ikke har mulighed for at komme ud til mine kunder når de har åbent, når de har brug for mig. Det afholder mig fra at sende reklamer til de virksomheder som ville være mine potentielle kunder og det afholder mig også fra at følge op på sådanne reklame kampagner.

Jeg er overbevist om, at det jeg kan, har potentiale til at kunne blive en fornuftig og bære dygtig virksomhed. Men jeg bliver holdt tilbage af det financierings mæssige aspekt i det at starte sin egen virksomhed op.

Hvad har i andre gjort? Har i nogle gode ideér til hvad jeg kan gøre?

 

MVH. NK

 

//EDIT//

Årsagen til at jeg laver en ny tråd er fordi at de andre der har stillet dette spørgsmål, ikke umiddelbart har haft noget imod tanken om at smutte fra sit job. Det har jeg da jeg som alle andre har en bolig, en bil og nogle regninger som skal have nogle penge. Derfor vil jeg i en periode være nød til at have en fast pålidelig indtjenings kilde.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kunne måske overveje at snakke med din arbejdsgiver om muligheden for at arbejde for dem indlejet, og evt. med en  ugentlig fri dag hvor du så har mulihed for at besøge dine egne kunder.

Det er noget jeg har haft og stadig har stor gavn af.

MVH

Daniel

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Eller også må du prøve at finde et "fast job" med eks. arbejdstider fra 16 - 24

dette giver masser af tid om dagen til at passe dit firma og få det op i fart,

det vil give nogle lange dage, men det skal være skidt før det bliver godt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor får du dig ikke et weekend job. 2x12 timer. Jeg har et der giver 25.000,- kr. Jeg har mulighed for at kommer helt op på 30.000 kr. hvis jeg skulle komme op på fuld tillæg. Big Smile

Så har du hele ugen fri... Yes

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Hvorfor får du dig ikke et weekend job. 2x12 timer. Jeg har et der giver 25.000,- kr. Jeg har mulighed for at kommer helt op på 30.000 kr. hvis jeg skulle komme op på fuld tillæg. Big Smile

Så har du hele ugen fri... Yes

 

Det må du vist hellere fortælle mere om - Jeg kunne da godt bruge et bette job ved siden af ;) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet bor du? Så skal jeg se om jeg kan kna hjælpe dig.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er den korte version:

  • Kvittede jobbet
  • Skar mine private udgifter ned med ca. 70%
  • Gik i banken for at få en kassekredit - AFSLAG (damn!)
  • Fik et eftermiddags/aftenjob
  • Kvittede eftermiddags/aftenjob da jeg kunne give mig selv en "overlevelsesløn"

Lyder nemt, men det var det ikke. Til gengæld startede jeg op for noget nær 0 kr. og har den dag i dag stadig ikke en kassekredit, da det ikke længere er nødvendigt :-)

mvh Carsten

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Hvor i landet bor du? Så skal jeg se om jeg kan kna hjælpe dig.

 

Midtjylland, Sønder omme - Billund kommune :) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du bare ringe til LEGO. De mangler altid nogen på weekend hold. Jeg mere de får 21-22.000 kr. pr. mdr.

Udover dette kan du købe LEGO WEAR til indkøbspris. Du kan selvfølelig også købe LEGO legetøj til nogle ret billige priser.

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart weekend job da man kan gå og passe biksen i hvérdagene....

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)