Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med på vognen hos Mallpit

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer og tak fordi i tager jer tid til at læse mit opslag.

Vi er nu klar til at beta teste vores markedsplads for alle som har lyst til at være en del af en samlet markedsplads istedet for en masse forskellige webshops.

Måden det fungerer på meget kort.

Kunden kommer ind på siden for at handle nogle af jeres produkter. De bestiller det og trykker betal via dankort og udfylder deres betalingskorts oplysninger via Stripe ( er igang med at blive opsat ). 
I får pengene direkte indbetalt til jeres konto.

I har jeres helt egen webshop inde i webshoppen, og i skal udfylde jeres virksomhedsprofil derinde, så når kunden trykker på sælgerens navn ( dit navn ), så kommer der en masse informationer frem så de ved hvem i er.

Vi gør selvfølgelig lige opmærksom på at vi ikke tillader salg af ulovlige varer jvf. Dansk lovgivning, samt ydelser i form af prostitution, salg af våben, og alle former for medicinske euroforiserende stoffer ( håber jeg staver det rigtigt ).
Vi har pt aftaler med f.eks Jurister, revisorer mm som ønsker at sælge ydelser der inde i form af Pakkeløsninger ( 10 timers konsultation ) osv, så der er åbent for mange ting.

Hurtigt om vores koncept.

1. Gratis at oprette sig som sælger !
2. Ingen løbende udgifter til webshop, betalingsløsninger osv.( vi har betalt et firma for at stå for udvikling, vedligeholdelse osv af siden.)
3. Bliv del af en markedsplads hvor vi driver nytte af hinandens succes. ( jo flere kunder, jo større eksponering til alle )
4. Et tæt samarbejde med mange forskellige sælgere på samme side.
5. Mulighed for enten " pay as it goes" modellen , hvor vi tager et gebyr ved hvert salg ( 10 % ), eller abonnements løsningen hvor man betaler 1000 kr. om måneden x moms og så intet gebyr ved salgs, samt en masse fordele i form af rabatter ved fragt firma mm. Udvises løbende.

Nogen der har tid/ lyst ti at prøve ?

Der kommer meget meget mere info ud omkring Mallpit og hele konceptet, men indtil videre har vi brug for jeres hjælp til det her. Jeg sidder klar til at godkende jer hver især og sidder klar til at oprette produkt kategorier til jeres produkter så det kommer de rigtige steder ind.

Har i nogle spørgsmål, så spørger i selvfølgelig via mail: Jens@mallpit.dk 

Vi forventer at være klar til at gå LIVE D. 1 Januar 2018
Gå ind på siden og tryk på " bliv forhandler " og skriv jer op og skriv lige omkring hvad i sælger osv. Jeg sidder klar til at hjælpe så meget jeg kan. Tusind tak og håber på jeres opbakning til dette projekt, da den er lavet af iværksættere, primært for iværksættere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)