Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med SRP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

God dag, 

Jeg står og skal til at skrive SRP her d 05/12-19/12-17. Da jeg lider af angsten for at klare det dårligt, søger jeg en som er villig til at skrive min opgave. Det handler for mig ikke om at få fri i to uger, men blot at være sikret en nogenlunde karakter. Jeg sigter efter et 7-tal. 

Jeg betaler 6000,- hvis du føler at du kan levere et 7-tal i fagkombinationen Engelsk og Historie. (Emne vil blive oplyst ved interesse) 

Kontakt venligst på mail, og inkluder venligst dine kvalifikationer og såfremt muligt, et bevis for disse kvalifikationer: Hans.grundtoft@gmail.com 

Venligst undlad negativt ladet kommentarer, da jeg har forklaret mine grunde til dette opslag. Beklager på forhånd til alle dem, som bestemt ikke bryder sig om lektiesnyd. Beklager dertil også hvis det er det forkerte forum jeg henvender mig i - søger blot alt den hjælp jeg kan få ;-)

Mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans, du får skam en "negativt ladet" kommentar, trods du har redegjort for dine grunde - det er nemlig komplet ligegyldigt hvad dine bevæggrunde er.

Hvordan vil du nogensinde komme igennem livet, hvis du end ikke kan mande sig op til noget som SRP? Hvis du går videre i systemet, vil du se tilbage på SRP og drømme om lignende nemme opgaver.

Du skal gøre følgende: Gå foran et spejl, se dig selv i øjnene og mand dig op.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej “Hans”
Du får en positiv ladet kommentar herfra.
Du skriver et aldeles nydeligt dansk. Jeg er overbevist om, at du sagtens kan skrive den opgave selv (og spare 6000,-).
Hvis det handler om sparring og inspiration i skriveprocessen, tror jeg sagtens du kan finde det.
Hvis du beslutter at give dig i kast med opgaven selv, er du velkommen til at sende undertegnede en besked. Jeg giver gerne et nap med ideer og retninger i skriveprocessen og kan såmænd også godt læse korrektur - jeg har boet og arbejdet 10år i engelsktalende lande.
Jeg synes VIRKELIG at du skal overveje at skrive den opgave selv. Der er en eller anden form for læring ved processen.
Du har tydeligvis nogle ressourcer, som du sagtens kunne udnytte bedre end at betale 6k for at slippe for at skrive en opgave.
Du er tilmed gået igennem besværet med at lave en profil og epostkonto i falsk navn. Brug du energien på at lave en middel til god opgave.
Skriv besked hvis du har lyst.

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar til Arne G.:

Jeg har førhen altid skrevet mine egne opgaver, heriblandt DHO og SRO. Du er velkommen til at have din mening, men jeg skrev, at jeg ikke ønskede negativt ladede kommentarer, fordi det absolut ikke vil ændrer min mening - derimod starte en ligegyldig diskussion.

At du synes jeg skal mande mig op og skrive opgaven selv, bevæger ikke en følelse i mig. Håber du får en god weekend, hvor du kan sidde på din flade og fortælle folk ONLINE hvad et rigtigt mandfolk er ;-)

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar til M.S:

Jeg takker for dine søde ord og kampgejst i forhold til min SRP. Det betyder meget og vil selvfølgelig kontakte dig, hvis jeg har brug for hjælp. Dog har jeg gjort op med mig selv, at jeg er alt for nervøs overfor opgaven. Jeg ville ønske, at jeg ikke havde denne nervøsitet, for er ikke et sekund i tvivl om, at jeg godt selv ville kunne. Det er simpelthen bare nervøsiteten for at fejle!

Og ja, det er ikke mit navn. Har førhen hørt om folk, som har kontaktet gymnasier pga de har hørt om muligt snyd i forhold til SRP og angivet navne. Dette ønsker jeg ikke ;-)

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)