Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af firma, WHAT TO DO???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er to der skal i gang med et eventyr (vores firma), og har brug ret så meget tid på at sætte os ind i hvordan 

vi skal oprette det. Det har dog næsten bare skabt mere forvirring end konkrete svar. 

Vi har fået anbefalet at oprette et APS eller den anden mulighed, at oprette to IVS´er som holdingselskaber, også igennem dem fælles oprette APS.

Så står vi også for at skulle have skiftelsedokumenter og en ejeraftale. Vi har ikke 10.000 til advokater, og derfor har undersøgt mulighederne, såsom Legaldesk. 

Derfor ville vi høre om i har nogle råd og indskud Big Smile

Vh simon og martin. 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

HVIS I er sikre på at I har brug for holding så er to IVS holding der stifter ApS da en klar mulighed. I skal dog regne med at faste omkostninger per selskab - og her 3 - meget nævnt lander omkring 6-10.000 kr per år - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2015/09/hvadkosterfirma.html  

Linket beskriver hvad I roligt kan regne med det kan koster per selskab - mere sagt for at I ikke tror at det ikke kommer til at koste 10.000 til nogen omkostninger der kikke bare er til drift.

ejeraftale kan I læse her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html  

og problemet er bare at bruger I ikke en jurist men en skabelon, så misser i let noget og kunne ofte få store vanskeligheder ud af det. I kan sagtens finde stiftelsesselskaber der er billige - men så skal I kunne klare en del selv siden - tag disse 12 råd http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon & Martin.

Fortvivl ikke - der er hjælp at hente:

Jeg driver konsulentvirksomhed med netop opstart, etablering og drift af firmaer, og kan sagtens lave et prisvenligt tilbud, som alle kan være med på. Her nævner jeg lige et par eksempler:

Oprettelse af ApS = 595 kr.

Oprettelse af 2 stk IVS-holdingselskaber + et ApS-driftsselskab = 1495 kr.

Ovenstående priser er ekskl. moms.

Jeg laver alle nødvendige dokumenter, som skal bruges. Det eneste I selv skal gøre er, at indberette det på Virk.dk. Hvis I også ønsker hjælp til dette, træder jeg naturligvis gerne til mod et beskedent ekstra honorar.

I er meget velkommen til at kontakte mig på mail khovsgaard@gmail.com eller telefon 21 92 28 65. Jeg har desværre ikke nogen hjemmeside endnu, men det kommer nok snart.

De bedste hilsener

Kasper Høvsgaard

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger den indre skal i hovedet . Tager det max 10min at lave alle dokumenter og indberet det på virk.dk and bom ... Du har et selskab.

Det er næsten nemmere end at åbne mund og lukke lort ud ;)

Henviser til Callme 》 tal ordentligt;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:

Hvis du bruger den indre skal i hovedet . Tager det max 10min at lave alle dokumenter og indberet det på virk.dk and bom ... Du har et selskab.

Det er næsten nemmere end at åbne mund og lukke lort ud ;)

Henviser til Callme 》 tal ordentligt;)

man kan så undre sig over at ca 10% af alle IVS f.eks. ryger til tvangslukning - men de er vel korrekt stiftede, bare har ejerne ikke fået den ringeste ide om reglerne - ud over de tvangslukkede - givet tonsvis af andre fejl. Siger ikke man ikke kan stifter selv - men den der med IVS er bare lige ud af landevejen, tror jeg mange seriøse avisartikler om tvangslukninger, statens alt for store tab på IVS og givet kommende skærpelser taler ret tydeligt sprog om

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)