Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kontakter til tøjproducenter i Kina?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle 

Vi står snart klar med et helt nyt tøj brand til piger, til det skandinaviske marked.

Første kollektion er ved at være færdig, og sidste hånd bliver disse uger lagt på prototyperne.

DERFOR! 

Jeg søger med lys og lygte efter producenter i Kina, Tyrkiet eller et helt 3 sted til produktion af vores nye brand.

Det skal være en producent som kan sit - en producent som er kvalitets bevidst, og som lever op til det de skal.

nøgleordet er kvalitet.

Så hvis der sidder nogen derude med de helt rigtige kontakter til dette, så hører jeg meget gerne fra jer.

Ønsker jer alle en helt fantastisk dag. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal søge et helt tredje sted, har hørt at flere øst europæiske lande er meget inde med tekstil produktion.

Og der med vil du få billigere levering, mindre bøvl med fabrikanten og leverandør, ind du vil få med Kina. Og formoder også med Tyrkiet.

Start heller småt og sikkert, end at risikere miste kunder og varer, ved at få tekstiler der ikke lever op til blandt andet eu helse krav.

Forslår du tager et land inden for EU unionen, så kan du se efter en periode, om du kan få samme kvalitet andre steder, til billigere penge.

Husk at tænke på fragt priser til Danmark fra fabrikanten, kan godt være at de kan producere billigere, men hvis overskuddet så bare ryger til fragt i stedet. Det er bare ekstra arbejde for dig, og mindre sikkerhed ved fejl produktion.

Har desværre ikke nogen kontakter til dig, men syntes, at have set nogen postere noget for nogle måneder siden.

God jagt, og god dag til dig også.

Mvh Allan

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg kan godt hjælpe jer!

Jeg er tøjproducent og har min egen familieejet fabrik i Kairo. Vores firma holder til i Nordsjælland og vi hjælper en del danske firmaer med deres produktion

Hvis dette har din interesse er du mere end velkommen til at kontakte mig på 2182 5356 eller på helene@loveyourtwist.com

Du er også mere end velkommen til at besøg vores side www.loveyourtwist.com her kan du læse mere om os

God aften

Helene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)