Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Remarketing på Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder med siden https://vinovano.dk/ og vil gerne lave noget remarketing på Facebook
Her kommer mit spørgsmål så: er det muligt at lave tidsforskudt remarketing, så jeg sørger for at den besøgende ser forskellige annoncer alt efter hvor længe siden de har besøgt min side. 
Vedkommende må gerne skrive til mig på info@vinovano.dk hvis det er noget der kan løses. 
Vh 
Vinovano 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinovano:
Her kommer mit spørgsmål så: er det muligt at lave tidsforskudt remarketing, så jeg sørger for at den besøgende ser forskellige annoncer alt efter hvor længe siden de har besøgt min side. 
Vedkommende må gerne skrive til mig på info@vinovano.dk hvis det er noget der kan løses. 

Det kan du sagtens. Du skal lave forskellige målgrupper baseret på dine ønsker, hvor du inkluderer og ekskluderer efter dine ønsker. 

Du kan f.eks. lave en målgruppe baseret på besøgende de sidste 30 dage, og derefter lave en målgruppe baseret på besøgende de sidste 14 dage. Når du bygger annoncegruppen, så inkluderer du målgruppen på 30 dage, og ekskluderer målgruppen på de 14 dage. 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det som Simon siger

Find din næste varmekilde her: https://varmekilder.dk/ hvad enten det er pillefyr, gasfyr, pillebrændeovn eller andet...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vinovano,

Når du opretter målgruppen på Facebook, så skal du blot vælge f.eks. 7, 14, 20, 30 og 100 dage - det kunne være en idé.

Har du problemer med det, og godt kunne tænke hjælp, så skal du være yderst velkommen til at sende mig en mail. Jeg hjælper gerne med lidt rådgivning dertil.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)