Retur-pakker fra Sverige, Tyskland og Holland - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Fragt, logistik, betaling & service "

Retur-pakker fra Sverige, Tyskland og Holland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 989
Tilmeldt 1. jun 16
Indlæg ialt: 228

Fra www.MyNewArt.dk
Skrevet 06-12-2017 kl. 18:01

Hej

Er der nogle, der kan kendskab til portaler á la pakkelabels.dk (eller andre gode løsninger) i forhold til returpakker fra Sverige, Tyskland og Holland?

Jeg sender fortrinsvis pakker i størrelsen 100x80x5 (3-4 kg) +/-

Jeg sender ud af landet via GLS/Pakkelabels til ca 90 ex moms, men det billigste jeg har kunne finde retur er omkring 3-400 ex moms. Dette tænker jeg må kunne gøres billigere.

Jeg har desværre ikke mulighed for at lave en direkte aftale med GLS - det ønsker de ikke grundet min gennemsnitlige pakkestørrelse.

MVh 

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Amino-karma 989
Tilmeldt 1. jun 16
Indlæg ialt: 228

mynewart.dk
Fra www.MyNewArt.dk
Skrevet 06-12-2017 kl. 23:48

Kom frisk, hvis I kender til en løsning. :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Amino-karma 38.259
Tilmeldt 3. feb 06
Indlæg ialt: 9.389

Ravn
Skrevet 12-12-2017 kl. 17:21

Hej

Der er den mulighed at du får hentet dine returpakker hjem med et kurerfirma, bruger samme løsning fra England hvor

Pakke prisen vil afhænge af hvilke land der er tale om og hvor mange pakker du årligt skal have hjem.  Jeg bruger selv link logictics, der får pakkerne hjem med DHL eller ups.  Send mig en privatbesked så skal du få nogle kontakt oplysninger på den rette person hos Link.

Hvis du samler alle dine pakker både udgående og retur vil du formodentligt kunne få rigtigt gode priser.  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :
lll