Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker råd til opstart af tøjmærke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har længe gået og drømt om mit eget tøjmærke og jeg har allerede ideeer til design, logo, navn og koncept, målgruppe osv. Men ved slet ikke hvad jeg så skal gøre. Skal jeg lave en forretningsplan, et budget? skal jeg først prøve at lave en t-shirt/trøje med designet? skal jeg starte en virksomhed, skal jeg starte på de sociale medier og markedsføre mig ldit inden jeg begydner at købe hjem? kan det svare sig? Er det for dyrt? og mange andre spørgsmål så hit me :D 

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver nødvendigvis ikke at være dyrt at starte op, men HOLD KÆFT DET ER ET SEJT MARKED!!
Det er svært at få fat på sine kunder, da konkurrencen er så grande, at du ikke drømmer om det. 

Jeg vil sige at du ikke skal lade dig skræmme af det! Spring ud i det! Jeg startede selv mit tøjmærke for snart 2 år siden med en t-shirt, som kort tid efter blev til en sweatshirt og så tog det efterhånden fart. Jeg stod så stille i et halvt år grundet problemer med webshop og design, og så hoppede kæden helt af da jeg havde eksamener på skolebænken.

Men find dig en leverandør. Find et start kapital (af egen lomme, dumt at tage et lån), find et logo du selv kan stå inde for som også fortæller om hvem du er. 

Her er min hjemmeside til mit tøjmærke. Så kan du lige se hvordan jeg designvis er kommet frem fra en hvid t-shirt (som i dag er udgået) til et lille hyggeligt sortiment, som skifter fra tid til anden.

Rigtig god fornøjelse!

Jesper fra Ü-Wear 
www.uwear.dk 

Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool design, hvordan satrtede du det hele!

er så gld for at høre positiv respons, indtil vidre har jeg bare fået af vide at konkurrencen er for stor, og for dyrt osv, men det skal ikke stoppe mig. 

Men hvordan startede du op havd gjorde du først, hvad kostede det dig osv?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai1105:
bare fået af vide at konkurrencen er for stor, og for dyrt osv, men det skal ikke stoppe mig. 

Nok fordi der er rigtigt meget om snakken, der er dagligt på Amino folk der vil starte deres eget tøjkbrand uden at have det mindste kendskab til branchen / tøjproduktion 99,99 % af dem overlever ikke.     

Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er dit råd så? bare at droppe det? 

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai1105:

Cool design, hvordan satrtede du det hele!

er så gld for at høre positiv respons, indtil vidre har jeg bare fået af vide at konkurrencen er for stor, og for dyrt osv, men det skal ikke stoppe mig. 

Men hvordan startede du op havd gjorde du først, hvad kostede det dig osv?

Jeg startede for 1000,- ;) 
Og så undersøgte jeg markedet og mulighederne. :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai1105:
hvad er dit råd så? bare at droppe det? 

kort og godt er svaret ja drop det, så længe du hverken har branchekendskab, et professionelt design og prof marketings strategi samt kapital nok til at kunne lave fornuftige indkøb.

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jespergryner:
Jeg startede for 1000,- ;) 

Nu kræver det jo ikke meget bare at få nogle print på noget tøj standard tøj, men et stort brand bliver det næppe uden et prof design en markedsstrategi, samt kapital.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)