Ved ca. 25% af mine ordrer bliver ordrebekræftelsen ikke sendt ud til kunden. Jeg får en mail om, at kundens mail ikke findes - men dette gør den. Jeg kan ikke finde hoved og hale i hvad problemet er.
Nogle, der har oplevet det samme? Det er møg irriterende at skulle sende det manuelt hele tiden.
Mvh.
Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.
Jeg prøver at skrive en mail til UnoEuro og høre dem ad. Det er et relativt nyt fænomen, men det er i kraftig vækst synes jeg. For et par måneder siden var det måske 5%, og siden da er det gradvist gået op. Det er måske nærmere 35-40% i dag.
Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.
Og email er korrekt alle steder på shoppen? Det kan være forkerte emails setting, og en spam detector blocker den, her er hotmail måske bedre/mindre vidende og blocker jeres mens gmail ik gør fx. Prøv og tjek SMTP settings og emails diverse steder i prestashop. Kan være i har glemt den i et enkelt
Jeg kontaktede UnoEuro, der oplyste, at jeg kunne skrive nogle af dem udleverede oplysninger under SMTP. Dette løste noget af problemet, da jeg efterfølgende kunne sende e-mails ud til nogle .hotmail-brugere. Det medførte dog nye problemer ved andre e-mail konti.
Så problemet er ikke løst, og jeg døjer stadigvæk med at 25%-50% ikke får deres ordrebekræftelse.
Hvis nogle har løsningen må I meget gerne sige til :)
Mvh
Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.