Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner storkøbenhavn med eget lager

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere

Jeg har et produkt jeg godt kunne tænke mig at udnytte ordenligt, og jeg ved at der er salg i dette. Samt at jeg ved at det kan udnyttes ordenligt, og jeg synes at det er syn hvis der ikke er mulighed for dette. Som sagt søger jeg et lager til at lave en produktion, hvor jeg kan bruge nogle timer om dagen samt at udnytte produktet ordenligt. Jeg skal nok lægge mange timer i dette, samt udnytte tingene bedst muligt, men jeg kunne også godt bruge en partner i dette projekt. For at kunne komme rigtigt igang, og kunne komme ud over rampen.

Jeg har produktet jeg har de ting jeg skal bruge for at kunne producerer mine ting, jeg mangler bare en partner der måske kunne se ideen i at invester i et lager. Hvis du er personer der ejer et lager samt du måske kunne tænke dig at bruge et par få timer, om dagen eller ugen så ville det passe mig perfekt. Fordi jeg vil helt have focus på ideen, og ikke tænke på alt muligt andet. Samt jeg vil gerne lægge rigtig mange timer i denne her produktion.

Der ud over ved jeg at denne ide er hold bare, og jeg ved at folk er interesseret i at gerne ville købe produktet. Og jeg har fået en rigtig godt kontakt til at jeg godt kunne tænke mig at udnytte denne her ide, på fuld skrue, det eneste jeg mangler er et lager også må man se på resten senere hen, hvis der ikke er en lager person som måske. ville lægge timer i selve virksomheden.

Jeg sidde selv med en større ide i baghånden, og jeg ved at hvis tingene går går den rigtige vej. Samt der måske er en person eller flere der vil investerer i denne ide, og måske kunne tænke sig at lægge nogle timer i på den ene eller den anden måde, så ved jeg at denne her ide nok skal kunne blive til noget. Fordi jeg sidder ikke kun med en ide, jeg har flere ideer jeg er villig til at smide oveni. Dog ender det ud i at denne her virksomhed gerne skulle komme op på verdens plan senere hen, men det kræver at man er villig til at starte med at investerer, dog er det ikke så meget pengene jeg går efter. Selv om jeg ved at penge kan gøre meget.

Hvis der er flere personer der gerne vil investerer vil det sige at der er færre procent del til hver, person ? Virksomhed men jeg er villig til at der bliver lave en rigtig god forretning hvis de rigtige personer falder forbi, samt der vil være mulighed for at få ejerskab. Men med mulighed for at kunne blive købt ud senere hen.

Jeg sidde med flere ideer, jeg er villig til at smide ind i en hoved virksomhed. 

Hvis du ved at du kan og du er sikker på du gerne vil samt at du kan dine ting, så er der en større procentdel end hvis man er skal bruge alt for mange timer. På at sidde og undersøge tingene osv. Men ud over dette ved jeg at denne her virksomhed på et tidspunkt nok skal kunne blive til noget, mangler bare et lager til at starte med også. På et senere tidspunkt skal det videre udvikles, når tiden er inden til det.

Du som Iværksætter

Ærlighed kommer man længst med det er det jeg selv har lært, og derfor er det vigtigt for at mig at man altid fortæller sandheden. Og ikke lægger låget på nogen som helst steder, men at man spiller med åbne kort for at kunne forstår hinanden bedre, samt at kunne finde det rigtige partnerskab samt. At man kan se hinandens svage sider samt de gode sider. Det er Vigtigt for mig at du som partner kan finde ud af og overholde tid og aftaler, jeg ser at aftaler overholdes helst hvis det er vigtigt. Men hvis noget kommer i vejen fordi der måske er en køb eller noget, så kan jeg godt se gennem fingerne med det. 

Jeg vil ikke skrive så meget mere omkring det. Da det heller ikke skal udgives som en bog, men i hverfald der er der lidt. Og selvfølgelig kan der uddybes mere hvis det endelige måske skulle komme der til, og der er måske også ting jeg ikke selv har tænkt over. På da jeg har focus på mit produkt og ikke så meget andet lige nu og her, håber til at høre fra jer og forsat god Weekend Hilsen Mike

Tilmeldt 20. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)