Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en verdensomspændende opfindelse.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer alle 

jeg håber inderligt at der sider nogen her der kan hjælpe mig. 

for det første vil jeg fortælle lidt om mig og hvorfor jeg søger hjælp. Jeg er det man kalder en mønsterbryder og er kommet ud af en verden fyldt med alt det de fleste kun ser på film. jeg er mor og studerende. Jeg har siden 2010 kæmpet mig igennem en HF og er nu på supplerende for at komme endnu højre op i niv. For at komme ind på den uddannelse, der kan sætte navn på opfindelse

Jeg har har løst talt med professor, læger og andet for at prøve min ide lidt af, og har ikke mødt en endnu der ikke synes om det, men de fleste vil jo gerne have mange detaljer, men dem slipper jeg ud med! 

Over ordnet set er det en opfindelse jeg ønsker mit navn på. Det er en madrasse der kan rede fortidligfødte børn, jeg startede ud med en ide, som så kom på tegnebræt og så har jeg udforske hele nettet igennem. 

men som mor til 3, studerende på SU og med ADHD- PTSD- hjertefejl m.m så er det meget op ad bakke, men jeg vil ikke give op, på trods af mange har sagt jeg slider mig op, og har ikke psyken til det m.m 

jeg starter nu på mit 8’ende år på at gå mod min drøm. Men jeg mangler økonomi, sparingspartner, en der kunne være med i min ide. Jeg har alt det fundamentale på plads. Jeg skal bare fra A-B og vil så gerne videre.

jeg håber at der kommer mange og fornuftige svar! Og jeg svarer så godt som muligt på alt det jeg kan! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at hjælpe dug Nordukraine intet skriver omh ad din ide /opfindelse går ud påm eller hvad foorm for hjælp det er du søger.

prøv at kontakte opfinder rådgivningen, de give.r gratis rådgivning til folk der har en opfindelse.   Www.Opfind.nu 

Ravn

Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forklarer at det er økonomi, sparringspartnere og en der kan være med i min ide.

Og har skrevet at det er en madrasse der kan rede fortidligfødte børn

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad er der unik? Du søger kapital, men hvad giver du igen ?

Du har en drøm super fedt! Men nogle gange må man indse at man ikke kan løfte ideen! Måske var en mulighed at sælge din ide til et madrass firma? Hvis den altså er meget unik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

APJensen:
madrasse der kan rede fortidligfødte børn

øhh ja og hvori bestå det unikke?  At du har søgt nettet igennem siger jo absolut intet om din ide har nogen værdi eller kan patenteres.

Ravn

Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt forstå hvor du vil hen ad med din besked, men det er nu en ekstrem komplex og unik masdrasse, som skal være inde i kuvøsen på hospitalet, så en tilfældig er ikke muligt, det er noget der ikke eksisterer. 

Jeg kan prøve at omformulere, når jeg skriver kapital. (Økonomi) det er for at kunne lave en prototype. Sparringspartner er en jeg kan dele min ide en der kan bidrag med nye vinkler og hjælp til at lave en sekmantering af marked, feks spørgeskemaer interviews m.m partner er en som jeg kan se videre med, men som jeg sammen med kan videreudvikle den da jeg endnu ikke er langt nok i mit uddannelses forløb, her har jeg brug for en programør, laborant og  matematiker.. 

Så igen jeg forstår dit svar, men nogle gange skal man lade en drøm stå åben, for måske at rede et liv!  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

APJensen:
noget der ikke eksisterer. 

Stat nu lige med at undersøge om du overhoved kan patentere produktet eller om der skulle være nogle hindringer iht. eksisterende patenter.

Hvad dælen skulle en laborant kunne bidrage med? 

Har du overhoved løst læst det link jeg tidligere postede?

Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde på alle de sider, og har snakket med dem, har også under søgt mulighederne for at patentere produktet, der er nogle omgormuleringer der skal fortages, men muligt med de rigtige tegninger og matematiske løsninger.

haha og kan godt forstå din undren over laborant, kort beskrevet, er det celler der skal tages fra moderen mens hun går til jordmor som skal tilkobles madrasen 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

APJensen:
har også under søgt mulighederne for at patentere produktet, der er nogle omgormuleringer der skal fortages, men muligt med de rigtige tegninger og matematiske løsninger.

Det er ikke til at forstå hvad det er du skriver / mener.  Tegninger og matematiske løsninger er altså ikke nok til at få et patent, Du skal vi at ideen rent faktisk virker.

Celler der skal tilkobles en madras ??? 

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Sedia Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP Jensen, 

Du er velkommen til at sende mig en mail til kb@metron.dk

Så er jeg frisk på at høre nærmere. 

Vh

Kristoffer Bjerre

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)