Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en verdensomspændende opfindelse.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer alle 

jeg håber inderligt at der sider nogen her der kan hjælpe mig. 

for det første vil jeg fortælle lidt om mig og hvorfor jeg søger hjælp. Jeg er det man kalder en mønsterbryder og er kommet ud af en verden fyldt med alt det de fleste kun ser på film. jeg er mor og studerende. Jeg har siden 2010 kæmpet mig igennem en HF og er nu på supplerende for at komme endnu højre op i niv. For at komme ind på den uddannelse, der kan sætte navn på opfindelse

Jeg har har løst talt med professor, læger og andet for at prøve min ide lidt af, og har ikke mødt en endnu der ikke synes om det, men de fleste vil jo gerne have mange detaljer, men dem slipper jeg ud med! 

Over ordnet set er det en opfindelse jeg ønsker mit navn på. Det er en madrasse der kan rede fortidligfødte børn, jeg startede ud med en ide, som så kom på tegnebræt og så har jeg udforske hele nettet igennem. 

men som mor til 3, studerende på SU og med ADHD- PTSD- hjertefejl m.m så er det meget op ad bakke, men jeg vil ikke give op, på trods af mange har sagt jeg slider mig op, og har ikke psyken til det m.m 

jeg starter nu på mit 8’ende år på at gå mod min drøm. Men jeg mangler økonomi, sparingspartner, en der kunne være med i min ide. Jeg har alt det fundamentale på plads. Jeg skal bare fra A-B og vil så gerne videre.

jeg håber at der kommer mange og fornuftige svar! Og jeg svarer så godt som muligt på alt det jeg kan! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at hjælpe dug Nordukraine intet skriver omh ad din ide /opfindelse går ud påm eller hvad foorm for hjælp det er du søger.

prøv at kontakte opfinder rådgivningen, de give.r gratis rådgivning til folk der har en opfindelse.   Www.Opfind.nu 

Ravn