Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg kunder til at læse og forstå?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Normalt er det jo helt fantastisk når man får flere bestillinger, men på et enkelt produkt kunne vi godt undvære de 2-5 daglige bestillinger fra nye kunder, da vi bliver nødt til at afvise dem.

Før du læser videre er det måske en idé at besøge produktsiden her: https://dk.treated.com/kvalme/phenergan

Produktet kræver recept, som vi klarer online, men altså kun til behandling af kvalme/opkastning. Til andre formål henviser vi til egen læge.

Problemet er at vores besøgende bestiller Phenergan til alt muligt andet end kvalme/opkastning.

Jeg synes selv jeg har gjort det tydeligt (også lidt for meget faktisk), at det er det produktet behandler, men alligevel lå der i går 7 bestillinger jeg måtte afvise, med henvisning til at der er bestilt behandling for noget andet end kvalme/opkastning (typisk søvnbesvær og allergi). I dag var der 2 (og der kommer sikkert flere inden dagen er omme).

Så, hvordan får jeg folk til at læse vigtig information og lade være med at bestille? Nogen gode idéer?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Folk læser kun det de selv vil. Jeg var ansat i DSB hvor jeg skulle sørge for at togene var klar til afgang og hvis en dør i toget var låst satte vi en stor GUL seddel på i øjenhøjde og alligevel stod folk og ruskede i døren.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes sagtens, det kunne skrives mere direkte.

F.eks. "Dette produkt kræver en bestemt recept."

Formuleringen "Din kvalme/opkastning skal diskuteres med egen læge, før vi kan tilbyde behandling." Er rimelig vag i min optik, og nævner ikke specifikt, at der kræves en bestemt recept.

Derudover, burde der vel være mulighed for, at gøre sådan, at folk uden rigtig recept ikke kan bestille produktet?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dine betingelser giver ingen mening, kan man undgå at konsultere egen læge eller kan man ikke?

Det er ikke altid let at få tid til at besøge lægen selv, men nu kan du undgå at bestille tid og tage på lægebesøg. Vi tilbyder konsultation, recept og levering næste dag gennem vores hjemmeside. Så slipper du for alt besværet.

Bemærk: Din kvalme/opkastning skal diskuteres med egen læge, før vi kan tilbyde behandling.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Formuleringen "Din kvalme/opkastning skal diskuteres med egen læge, før vi kan tilbyde behandling." Er rimelig vag i min optik, og nævner ikke specifikt, at der kræves en bestemt recept.

Derudover, burde der vel være mulighed for, at gøre sådan, at folk uden rigtig recept ikke kan bestille produktet?

Online konsultation og receptudstedelse er en del af vores service, det er ikke nødvendigt at have recept på forhånd.

Problemet er at folk bestiller Phenergan til behandling af tilstande, som vi ikke må behandle gennem en online konsultation (f.eks. allergi, hvor det er nødvendigt med en fysisk konsultation).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
Dine betingelser giver ingen mening, kan man undgå at konsultere egen læge eller kan man ikke?

Tak. Jeg har fjernet tekstbidden om at slippe for besværet fra denne side, da det kan forvirre, som du her pointerer. For flere af produkterne er det muligt at undgå at skulle til lægen igen (den første konsultation ang. en ny tilstand bør altid være hos egen læge).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)