Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds ideer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og go jul..

Går og tænker og tænker om at snart en webshop, og har nogle forskellige ideer, men vil hører om i har nogle ideer som måske er bedre end mine egne?
Og om i kender som steder hvor man kan købe noget ind til billige penge? For min skyld er det lidt lige meget hvad jeg skal sælge, men helst noget med sport ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Saxis.dk kan være sted at søge. Du skal IKKE forvente at det at drive webshop bare er lige til og bare giver fortjeneste. Der er langt flere der taber penge end tjener penge i den hårde konkurrence og med mange returvarer mm

Du skal vælge noget du KAN noget om, både rent forretningsmæssigt - drift af shop - lager - dropshipping - regnskab - kundeservice og varekundskab om det du vælger - og så skal du tænke over, om du faktisk vil kunne være bedre end de vældigt mange der allerede sælger - alt muligt inden for sport, og køber ind til meget lave storkøbspriser = sælger billigt

Det betyder slet ikke, at du ikke kan tjene på det, og bestemt heller ikke, at netop køb af noget bestående givet vil øge dine muligheder, bare tænk dig om , for det lyder lettere og mere forjættende end det er https://johnhannover.blogspot.dk/2017/07/en-lille-opsang-fra-de-kolde-lande.html 

god vind med det John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)