Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summa Summarum - Hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gamle PC er blevet træt og tager en time om at åbne et dokument eller mappe.

Jeg har købt en ny PC, men min CD med SummaSummarum er blevet borte. Jeg har en sikkerhedskopi fra i dag og har flyttet programmet over på en USB nøgle.

Jeg kan dog ikke åbne. Jeg har min produktnøgle, der passer med CD'en og det kopierede program. Men jeg kan ikke få lov at åbne.

Hvad kan jeg gøre??

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Melder den op med en fejl?

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

kopieret programmet over på en USB - er det installationsfilen, for ellers kan du jo ikke bare indlæse programmet
Hvis det er program installation og det er installeret og åbner, så skal du ikke bruge produktion nøgle men når du kommer videre fra det  - vælge at teste i prøve periode. Så åbner det helt tomt og nu skal du indlæse din SYSTEM sikkerhedskopi - ikke alm men system sikkerhed som indeholder din registrering - så kan du indlæse regnskabet og køre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Super det virkede og jeg kan nu åbne alt uden der kommer besked om prøve.

Thumbs up for din hjælp

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ingen fejl. Men John Hannover havde den gyldne nøgle.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Hej John

Super det virkede og jeg kan nu åbne alt uden der kommer besked om prøve.

Thumbs up for din hjælp

herligt - og det virker kun på en NY computer eller totalt formateret HD uden reg fil osv. Sletter du program eller - 0 stiller du en computer og indlæser windows på ny, så ligger dato for prøveperiode i reg. og så kan du IKKE få lov at komme i ny prøveperiode uanset hvad. Så HELT ny eller helt totalt formateret der aldrig har været summa på, er eneste mulighed sammen med systemsikkerhedskopi - men lækkert det virkede for dig her, for programmet fejler ikke noget - og nu kan du også under Hjælp for oven og under OM - se at det er registreret til det CVR og kundenummer - så det bare kører videre. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
herligt - og det virker kun på en NY computer eller totalt formateret HD uden reg fil osv. Sletter du program eller - 0 stiller du en computer og indlæser windows på ny, så ligger dato for prøveperiode i reg. og så kan du IKKE få lov at komme i ny prøveperiode uanset hvad. Så HELT ny eller helt totalt formateret der aldrig har været summa på, er eneste mulighed sammen med systemsikkerhedskopi - men lækkert det virkede for dig her, for programmet fejler ikke noget - og nu kan du også under Hjælp for oven og under OM - se at det er registreret til det CVR og kundenummer - så det bare kører videre. 

Jeg takker atter en gang for den meget uddybende hjælp. Nøglen lå ikke på min lokale, på andet end "C" drev. Og da jeg har skiftet PC flere gange, måtte jeg leje Sherlock Holmes for at finde den. Den er Restored og ligger lokalt også.

Tak endnu en gang.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk kan man "bare" kopiere programfolderen og de foldere i registreringsdatabasen der har med Summa at gøre og så importere det hele på en ny maskine, så virker det. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)