Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et LOGIN til alle dine IT services - er der et behov ? HJÆLP...5 min. svartid.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overvejer at igangsætte udvikling af en service der kan hjælpe virksomheder med brugerstyring. Kedeligt, men et stigende problem, da alle IT brugere har adgang til både programmer og informationer, som enten koster penge eller indeholder data / informationer.

Målgruppen er SMB markedet, og det IT kompetence niveau der typisk er hos en administrativ medarbejder der også lige har fået "ansvaret" for IT.

Jeg har benyttet surveymonkey til en meget kort afkliknings survey, og jeg ville være utrolig glad for feedback fra nogle af jer dynamiske mennesker herinde på Amino.

Klik her for at komme til min survey: https://da.surveymonkey.com/r/WCBNPP7

Hvis du klikker og bruger 5 minutter af din kostbare tid, så tusind tak for hjælpen.

Jørgen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer nok til at understøtte OPEN ID, SAML2 og lidt mere, men det er tænkt som en service målrettet SMB markedet = nemt og prismæssigt tilgængeligt. Ofte er der en høj indgangspris for services af den her type, plus at det med at understøtte de services vi benytter i SMB i Danmark ikke er ret høj høj prioritet for globale virksomheder. Derfor super relevant jo flere der kan fortælle hvad de bruger - det tager 3 min: 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)