Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny landingpage for malermester, feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Fra  Håndværker-Byggetilbud.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle iværksættere,

Jeg har med Håndværker-Byggetilbud.dk opsat en ny landingpage for malere som vi meget gerne vil have noget feedback på.

I kan se landingpagen her.

Hvad synes I om den, hvad er godt og hvad er dårligt? Kunne vi gøre noget bedre, hvordan og hvorfor? Hvad virker godt og får vi bragt budskabet ud ordenligt?

Sætter meget stor pris på jeres tid og feedback og vil personligt gennemgå alt der modtages og svare retur! :)

Hav en fantastisk mandag aften og glædelig jul! :D

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes dine billeder ikke passer til teksten. Køkken tilbud, også et der billede af badeværelse, det samme med malerarbejde.

Hvor har du dine billeder fra? Der findes muligheder for at købe fotos hvis du ikke selv har mulighed for at tage nogle selv. Bare så tekst og billeder passer sammen, det giver mere mening.

Har du brug for hjælp til at lave siden?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være denne her han ønskede at linke til måske?

Maler tilbud - fandt også denne badeværelse tilbud

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  HR v/ chp Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære Håndværker-Byggetilbud

For mig virker siden en smule uoverskuelig, så jeg vil anbefale, at I på forsiden fx kun bruger billeder med tekst på de enkelte produkter, som man så kan trykke på for at komme videre til en nærmere beskrivelse. Derudover har jeg også svært ved at se, at siden henvender sig specifikt til malere (men nu er jeg heller ikke maler), så det tror jeg med fordel, at I kunne fokusere mere på i jeres tekster og generelle produktbeskrivelser.

God jul

Christine 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christine Holm Pedersen:

Kære Håndværker-Byggetilbud

For mig virker siden en smule uoverskuelig, så jeg vil anbefale, at I på forsiden fx kun bruger billeder med tekst på de enkelte produkter, som man så kan trykke på for at komme videre til en nærmere beskrivelse. Derudover har jeg også svært ved at se, at siden henvender sig specifikt til malere (men nu er jeg heller ikke maler), så det tror jeg med fordel, at I kunne fokusere mere på i jeres tekster og generelle produktbeskrivelser.

God jul

Christine 

Yes Præcis !!

Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Fra  Håndværker-Byggetilbud.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej iværksættere.

Det rigtige link til min nye maler landindpage ligger her

Se bort fra linket jeg har lavet i starten af tråden.

Jeg har sendt en e-mail til Amino support for at få rettet fejlen.

Ha en rigtig god dagSmile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

håndværker-byggetilbud:

Hej iværksættere.

Det rigtige link til min nye maler landindpage ligger her

Se bort fra linket jeg har lavet i starten af tråden.

Jeg har sendt en e-mail til Amino support for at få rettet fejlen.

Ha en rigtig god dagSmile

Yes
Men uanset "anden" landingspage. Mon du så ikke kan bruge de kommentarer der allerede er givet, bl.a. af generel karakter Wink

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som potentiel kunde, kunne jeg godt tænke mig en mulighed for at angive en minimum størrelse på tilbudsgiver.

Jeg skal have malet 114 vinduer og 38 dobbelte terrasse/altandøre og maleren skal jo gerne være i stand til at kunne udføre opgaven og også gerne være tilknyttet en forsikring etc. så jeg har et sted at henvende mig 3 år efter når fejlene viser sig.

Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Fra  Håndværker-Byggetilbud.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej bkonig

Grunden til at man ikke har mulighed for at angive en minimum størrelse på tilbudsgiver, er at vi samarbejder både med store og små malerfirmaer.

Dvs. at alle opgaver udføres store som små.

Hvis man har en stor opgave på f.eks maling af 114 vinduer og 38 dobbelt terrasse/altandøre, vil vi tage fat i nogle af de større firmaer i vores netværk, for at sikre at de kan udføre arbejdet inden for en overkommelig tid.Smile

Mvh

Håndværker-Byggetilbud

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)