Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaring med opstart af virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hørning
Tilmeldt 29. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Tømrermester Mads Haglund Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt bruge lidt hjælp og ideer til opstart af ny virksomhed. Det er et tømrerfirma jeg gerne vil opstarte og har senere hen planer om at få det til at ære ligesom med Huscompagniet osv

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med overvejelsen - skal jeg have personlig virksomhed eller selskab. Som tømrer ville jeg sige selskab - selv om det er lidt dyrere og mere kompliceret i drift http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

Overvej så hvad du kan selv - tømre - ja  Sælger ?  Regnskab ? lovgivning om byggeri ? osv  og lav så en forretningsplan og et lille start budget http://johnhannover.blogspot.dk/2014/10/forretningsplan-og-budget.html  

Tænk ikke her og nu i at ende som huscompaniet (hedder det virkeligt det) - tænk i om du kan nok selv eller skal bruge hjælp og første financiering 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hørning
Tilmeldt 29. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Tømrermester Mads Haglund Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar. det kan helt sikkert hjælpe mig videre. Har du nogen forslag mht financiering og hvad ville du gøre der?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Starte i egen omgangskreds og mig selv - Hvad kan jeg selv og starte langsomt så jeg selv kunne være med i finansieringen. Det er hulens vanskeligt OG dyrt at få eksterne investorer med i en bygge branche med mindre man har "proff of concept" = vist man tjene penge, og når man gør det, han man måske ikke samme lyst til at dele overskuddet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hjælper dig gerne med etablering af et selskab eller en enkeltmandsvirksomhed. Desuden kan jeg også hjælpe dig med bogføring, regnskab, budgetter, forretningsplan etc.

Du skal være velkommen til at kontakte mig for yderligere info - evt. på khovsgaard@gmail.com

Pøj pøj og god jul.

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)