Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame gennem en anden side.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg er bryllupsfotograf.

Jeg vil gerne forsøge mig med noget nyt i det kommende år, jeg har forsøgt mig med konkurrencer på Facebook og reklame på Facebook, konkurrencerne har givet noget mere af sig ifht salg, end de betalte reklamer har, de har givet i nærheden af ingen ting.

Jeg er så kommet forbi denne side.: www.bryllup.dk 

Jeg overvejer at investere i at få en lille reklame der inde, som andre fotografer også har gjort, her.: https://bryllup.dk/fotograf-bryllup/

Men jeg ved bare ikke om det kan betale sig, om jeg vil få nogen kunder den vej igennem, hvordan sikre jeg mig at det ikke er penge ud af vinduet.? Har jeg nogen mulighed for at tjekke om reklame via bryllup.dk giver noget realt afkast ifht salg? 

Med Venlig Hilsen 
Kim Collin Bødker 
www.fredericiafotografen.dk 

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er... Nej, det har du ikke mulighed for at tjekke. Der er ikke noget der er sikkert når du laver reklamer. 

Hvad er prisen, hvor mange andre fotografer er der i dit område som har reklame derinde osv. Der er mange ting der spiller ind, men måske de har en prøve periode på x antal mdr. Så du kan se om du får nogen henvendelser via deres side?

God jul.

http://posterstyle.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre at det link du sætter på reklamen har en unik tag. Den skal du sørge for kommer hele vejen på din hjemmeside til hvor du kan få en bestilling (via form eller andet) så vil du kunne følge brugerens vej igennem - men det kræver fodarbedje og en der kan lave ændringerne på din hjemmeside

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels. 

Hvorfor skulle dette kræve ændringer på min hjemmeside ? Jeg har mulighed for at se om trafikken på min side øger, efter jeg er begyndt at reklamere på siden bryllup.dk ? 

----------------

Hvad angår fotografere fra mit område er lidt irrelevant, da vi hos Fredericia Fotografen køre over hele landet, så det er ikke kun de lokale vi forsøger at ramme, men det er hele Danmark. 

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du være sikker på at hvis trafikken øges, at den så kommer fra bryllup.dk eller et andet sted fra? Det kan du ikke, derfor vil det være fornuftigt at du vil kunne sporer hvor præcis de besøgende kommer fra.

Når mange søger efter, f.eks en fotograf, vil de trykke på det område de bor i så jo det vil være relevant, også selv om i gerne vil arbejde i hele landet. 

En anden vigtig ting er du skal gøre op med dig selv er hvordan du vil skille dig ud fra de andre fotografer som ligger på siden.

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej TS du har en sproglig blooper der i dine pakke beskrivelser, du skal vist lige rette lidt. Fejlen ligger der på din beskrivelse af hvordan billederne bliver leveret. 100 redigeret billeder på usb, du mener vist 100 redigerede billeder på usb. Men det er så lille en fejl at folk ikke lægger mærke til det medmindre de er perfektionistiske. Hvilket de fleste bride-zillas er. 😢 og derudover kan du med fordel tjekke trafikken på den der side du overvejer at købe en reklame-plads på.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan tænker du / I at det vil påvirke min ranking på google at få reklame på den side ? 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du anvender formentlig allerede Google Analytics i dag. Derinde kan du opsætte Url Tracking / Tagging. På den måde har du mulighed for at se, hvor mange besøgende der kommer fra omtalte side.

Men bed om at høre lidt om deres egen besøgsstatistik, og hvis du er tilfreds med det og tror på de kan levere trafik, så er det da bare at købe et par måneder hos dem. Så kan du altid følge trafikken via Google Analytics og se om det kaster noget af sig.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme jeg ikke har kigge for meget på det Analytics. Jeg er ikke inde i det system. 

Jeg har hørt deres besøgstal, på selve fotograf siden er der ca. 400 besøgende pr måned. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)