Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man bedst mulig igang med BITCOINS??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!
Hvordan kommer man bedst mulig i gang med bitcoins?

Er lidt bange for at jeg bliver identitetsrøvet og derfor bange for at udgive min bankkonto og CPR nr hvis det skal bruges??

Hans

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Man venter til boblen springer, også køber man sig ind,

og du kan altid oprette en bruger inde på kraken.com (de kræver ikke at du propper dit cpr-nr og alt muligt andet fis ind i en form)

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare bruge en reguleret børs, har link i min signatur til en side med anmeldelse af børser. Der er dog referral på, så hvis ikke du ønsker at støtte mig, så tilgå siden direkte :)

Siden er ny så har lige skrevet kort om plus500, men mere er på vej: https://kryptotrade.dk/plus500/

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er eToro eller cex.io også muligheder, hvis du vil i gang med det samme :)

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Poloniex er også en mulighed

Tilmeldt 12. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på! Der er mange kriminelle der lurer penge fra folk gennem interesse i bitcoins. Dog skal du ikke være bange for at begynde. 

En god portal i Danmark ville være Coinify eller Copenhagen Bitcoins, dog ved jeg ihvertfald Coinify kræver dine personlige oplysninger. Da man skal godkendes i forhold til hvidvaskning af penge osv.

Der du skal være opmærksom, er på dit valg af wallet, hvis du vælger at opbevare dem selv (Hvilket du skal hvis du bruger f.eks. coinify). Der findes utallige wallets, og det er sådan set bare at vælge. Hvis du vælger at benytte en wallet, er det vigtigt du er opmærksom på du får indtastet din Wallet-Adresse korrekt, når du skal købe bitcoins. Fordi hvis dette kokser, forsvinder både bitcoins og penge :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)