Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke forsikringer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Fra  McFly Companies Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en solbrillewebshop som omsætter knap 500.000 kroner årligt.

Hvad skal jeg bruge af forsikringer?

Facts:

- enkeltmandsvirksomhed ved siden af fuldtidsjob

- egen import af varerne

- har i forvejen en netbanksforsikring på min firmakonto

Vil jo helst ikke overforsikres.

Anbefal gerne selskaber som er gode og samtidig tager en fair pris for deres produkt.

Peter

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Du har ikke nogle forsikringer du SKAL have. Havde du været eg ApS/IVS var en Arb skadeforsikring lovpligtig.

Er dine solbriller sikret godt nok sikret? Hvis ikke, så kan du købe det der hedder en løsøre forsikring. Det svarer til en indboforsikring. Her vil der ofte være en selvrisiko på mindst 5000 kr. Jeg vil tro du kan få den til 1000/1500kr pr. år. Udover det kan du overveje en erhvervs og produkt ansvarsforsikring, den friholder dig for eventuelle krav, hvis f.eks. din kunde kommer til skade fra et af dine. Denne er ofte lidt billigere da risikoen er mindre, dog kan disse skader blive meget omkostlige hvis der skulle kommme et krav. Dit selskab vil også her hjælpe dig med at føre et evt. krav videre mod din leverandør, såfremt du sku få en sag på nakken.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville da nok være en god ide med en transportforsikring, men det kommer naturligvis an på værdien af de enkelte forsendelser både ved import og salg.

Har du lager af værdi, vil en forsikring mod tyveri/ brand også være en god ide.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)