Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man bruge andres produkt i sit eget produkt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

nu spørger jeg måske dumt, men hvis jeg har fx har fundet en potteplante som jeg skal bruge i mit produkt, må jeg så godt bruge den selvom jeg ikke selv har produceret den? Det gør nemlig at jeg ikke skal til at investere i støbeforme osv.....

Fortsat god aften

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke unormalt at produkter bliver bygget på andre eksisterende produkter. En HP computer indeholder heller ikke dele de udelukkende selv laver. Den indeholder f.eks. en CPU som Intel laver, grafikkort som ATI eller NVIDIA laver, harddiske fra Seagate, WD eller andre, samt et utal af andre komponenter de ikke selv har fremstillet.

Men det kunne måske være en ide at kontakte dem som laver "potteplanter" - det kunne være at du kunne få en samarbejdsaftale med dem og derved en anden indkøbspris, end hvis du havde købt hos en forhandler :-)

/Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger meget af, hvilket produkt, der er tale om. Er det f.eks ram, så er der ingen problemer i det, fordi de er lavet til at skulle sidde i andre produkter.

Er det derimod en Kähler potteskjuler, så går den ikke. Med mindre du har fået lov af Kähler til dette.

Så svaret afhænger meget af sammenhængen og produktet, som du ønsker at bruge i dit eget produkt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det afhænger meget af, hvilket produkt, der er tale om. Er det f.eks ram, så er der ingen problemer i det, fordi de er lavet til at skulle sidde i andre produkter.

Er det derimod en Kähler potteskjuler, så går den ikke. Med mindre du har fået lov af Kähler til dette.

Så svaret afhænger meget af sammenhængen og produktet, som du ønsker at bruge i dit eget produkt...

Tusind tak for svar!

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

Det er ikke unormalt at produkter bliver bygget på andre eksisterende produkter. En HP computer indeholder heller ikke dele de udelukkende selv laver. Den indeholder f.eks. en CPU som Intel laver, grafikkort som ATI eller NVIDIA laver, harddiske fra Seagate, WD eller andre, samt et utal af andre komponenter de ikke selv har fremstillet.

Men det kunne måske være en ide at kontakte dem som laver "potteplanter" - det kunne være at du kunne få en samarbejdsaftale med dem og derved en anden indkøbspris, end hvis du havde købt hos en forhandler :-)

/Jesper

Tusind tak jesper!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)