Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooker til produktionsselskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen derude, som er (eller kender) en dygtig mødebooker? Send meget gerne et link til hjemmeside og evt direkte kontaktinfo, så vi kan kontakte dig direkte og fortælle mere om opgaven, og hvem vi er. Vi ønsker et langsigtet samarbejde.

På forhånd tak :)

Mvh Toke  

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Toke

Godt Nytår!

PB Marketing ApS har flere end 50 mødebookere og telesælgere ansat.

Så kontakt os gerne på tlf.: 70106560, så kan vi tage en snak

www.pb-marketing.com

Hilsen Peter Bjarnarson

Mobil 26189734

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke

Efter at have læst dit indlæg, vil jeg gerne høre nærmere om opgaven.

Jeg er indehaver af www.Pro-Speciale.dk hvor jeg til dagligt assistere virksomheder ved telemarketings-opgaver indenfor mødebooking, telefonsalg, lead generering, markedsanalyser, samt andre teleopgaver. Herudover tilbyder jeg salgskurser til virksomheders egne phonere i mødebooking og telefonsalg.

Du er meget velkommen til at sende et oplæg omkring samarbejdet på Postmaster@Pro-Speciale.dk eller se mere på http://pro-speciale.dk/ 

Rigtig god weekend!

De bedste hilsner

Lasse Dalå

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Prøv mig. Jeg er selvstændig grafisk designer med ekstra tid til Mødebooking. Har succes med Mødebooking for it-selskab, forsikring og catering. Både god til B2B og B2C. Ring eller mail gerne 😊 Med venlig hilsen Ane

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke

Produktionsselskab og mødebooking. Lyder ikke som den mest oplagte møde, at skabe forretning på. 

Du kan givet finde bureauer, som vil udføre opgaven for dig, men uden helt præcist at kende det produkt I gerne vil i markedet med, så bør I seriøst overveje, om ikke der er en anden vej end mødebooking. 

I bør finde en, som kan coache jer omkring salg, og hvor I sammen kan vurdere hvilke andre muligheder I kan benytte jer af. 

Har arbejdet med mødebooking i mange år, så ved noget om hvad der virker/ikke virker, så du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende dialog. 

Bedste hilsner

Henrik Sidenius

NytFokus.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)