Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amazon FBA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, jeg håber i kan hjælpe mig

jeg vil så meget i  gang med amazon fba, dog er jeg helt forvirret, jeg synes ikke der er nok info omkring det når man bor i Danmark.

Reglerne med skat osv.  jeg vil bare vide om det overhovedet kan betale sig siden jeg ikke kan finde nogen så mange infomationer omkring mennesker som har erfaring med dette, 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Amazon har masser af gennemgang af selve det praktiske ved at sælge via dem

Momsmæssigt er det ganske almindelige danske momsregler - du har pligt til registrering ved forventet oms 50.000 på enhver 12 mdr periode - Hvordan Amazon håndterer det står givet i deres mange sider - om de står for det og afregner den  med dig, eller om du som sælger står for det og skal differentiere mellem salg af varer og ydelser og mellem DK kunder og private/firmaer i EU eller kunder uden for OG ved elektroniske ydelser skal onestop shop moms registreres (google det)

Skat er også som al anden forretning, Indtægter minus udgifter som er fradragsberettigede = resultat der opgives til skat og udløser helt alm skat for personlig virksomhed 

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Apr 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for information du gerne vil have? Jeg har handlet et par år med Amazon dog via deres Vendor Central.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)