Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn og kilometergodtgørelse i IVS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har et IVS firma og har startet virksomhed siden 1 oktober 2017, men har ikke udbetalt løn til mig endnu pga opstartsudgifter. Jeg havde tænkt først at betale løn fra 1 april. Jeg har haft en del kilometer som jeg har kørt i min egen bil hver måned i forbindelse med mit arbejde. Som jeg har forstået, så er det kun muligt at få udbetalt kilometergodtgørelse sammen med min løn. Kan jeg udbetale kilometergodtgørelse samlet fra november 2017 og frem til slut marts 2018 med min løn april måned 2018?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

sheeba_qazi:

Hej
Jeg har et IVS firma og har startet virksomhed siden 1 oktober 2017, men har ikke udbetalt løn til mig endnu pga opstartsudgifter. Jeg havde tænkt først at betale løn fra 1 april. Jeg har haft en del kilometer som jeg har kørt i min egen bil hver måned i forbindelse med mit arbejde. Som jeg har forstået, så er det kun muligt at få udbetalt kilometergodtgørelse sammen med min løn. Kan jeg udbetale kilometergodtgørelse samlet fra november 2017 og frem til slut marts 2018 med min løn april måned 2018?

du kan jo prøve - men i princip skal den klart følge året så jeg ville holde mig til 2018

Din løn skal så være reel = kørepenge må ikke kunne ses som erstatning for løn - Det er noget skat er efter for selvstændige der jo kontrollerer sig selv, både tidsmæssigt og i forhold til kørebog https://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/krselsgodtgrelse-ogbefordringsfradrag.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)