Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres mening om pressesystemet.dk / presseudsendelser.dk - Virker de?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer lidt at bruge en af disse tjenester til at sende pressemeddelelser ud med, men vil gerne lige høre om andres meninger først. Har I prøvet at bruge dem før, og har de virket (har journalister skrevet om jeres nyhed)?

Der er et par ting jeg tænker ikke er så godt med de her tjenester:

1) Hvis tjenesten  sender nyhederne fra samme e-mail, stort sandsynligt fra deres eget domæne, så tænker jeg at mange journalister har markeret deres e-mails som spam, da der nok er en del som sender dårlige pressemeddelelser ud, hvilket betyder at det er værdiløst.

2) De sender dem højst sandsynligt ud til hele mediet, og ikke specifikke journalister der skriver om lignende emner.

3) Abonnerer journalister overhovedet på disse tjenester?

Har I andre gode råd til hvordan I bedst sender pressemeddelelser ud? Fortæl gerne :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i samarbejde med en flok andre journalister udarbejdet en mail-liste, som jeg tager udgangspunkt i, når jeg sender pressemeddelelser ud. Jeg retter selvfølgelig til alt efter målgruppe etc. og sender generelt hellere ud til få, relevante medier, frem for mange.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Jeg har i samarbejde med en flok andre journalister udarbejdet en mail-liste, som jeg tager udgangspunkt i, når jeg sender pressemeddelelser ud. Jeg retter selvfølgelig til alt efter målgruppe etc. og sender generelt hellere ud til få, relevante medier, frem for mange.

Tak for svar. Jeg tænker at du sender dem fra eget domæne, korrekt? :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja naturligvis

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg sender fra pressesystemet.dk, står jeg som afsender.

Jeg har gode erfaringer og har via pressesystemet.dk ramt de medier, jeg er gået efter.

Hos pressesystemet.dk udvælger man en medieliste, og der er nogle (få) søgekriterier.

Det er muligt at supplere valgene med egne lister, hvilket jeg oftest gør.

Mailen går ganske rigtigt til de enkelte redaktioner og ikke til udvalgte journalister.

VH Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)