Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartsbudget til webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

Jeg arbejder med tanken om, i nærmeste fremtid at starte en webshop med børnetøj og siden aktivitetsudstyr til børnefamilier af forskellig art. 
Jeg arbejder pt. med min forretningsplan og er nu også begyndt at udforme mit opstartsbudget. Er der mon nogen der har lyst til, at hjælpe mig lidt på vej med dette?

Har du en budgetform der virkede godt? Hvilke poster skal jeg huske - særligt dem man ikke tænker over som det første?

Jeg håber at I vil hjælpe med vejledning og gode råd.

På forhånd tak for dit bidrag.

Venligst Thilde

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nok godt selv sætte webshoppen op i fx Shopify el.lign. Det vigtigste er egentlig troværdighed, og så markedsføring, hvis du spørger mig, hvis du ikke har styr på hvordan du skaffer kunder, og får dem hen til din webshop, så kan det være ret ligemeget om du har en shop eller ej :)

Måder du kan markedsføre: Facebook, Adwords (Google), E-mail markedsføring, Affiliate marketing (Anbefaler jeg altid, da du kun betaler når folk køber hos dig)

Husk at få bygget din webshop så den ser troværdig ud, ellers kan din markedsføring også være ligegyldig.

For lige at svare lidt mere på budgettet, så er det bare at prøve sig frem, og finde ud af hvad der virker og ikke virker.

Held og lykke :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thilde_I:
webshop med børnetøj o

hej

Er du sikker ? Synes du virkelig at der er brug for EN mere webshop med børnetøj ? Der er 100000000 af disse shops.. Du drukner i mængden hvis du ikke har en masse $ til reklamer for du skal betale endnu flere $ til SEO før nogen vil finde dig i Google.

mvh

anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)