Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en ok slat penge efter arv, hvordan skal de gro?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået min bank til at invistere nogle af dem i aktier.

Har stadig lidt tilbage. Har haft mange tanker, fra import af (bil)er fra Tyskland jeg kunne sælge i Danmark, til "house flipping".

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle ting, man kan købe, der er GARANTI for bliver dyrere i fremtiden, hvor man kunne købe og sælge for profit. Eller i hvert fald meget lav chance for fiasko.

Huse, biler?

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fast ejendom går du næsten aldrig galt i byen med 😉 kontakt mig gerne, hvis du får brug for en køberrådgiver. 

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus:

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle ting, man kan købe, der er GARANTI for bliver dyrere i fremtiden, hvor man kunne købe og sælge for profit. Eller i hvert fald meget lav chance for fiasko.

Huse, biler?

Følger lige med her, hvis der er nogen der kan give garanti for ting der bliver dyrere så springer jeg sgu også på :) Ja der er nogen ting der er større chance for at tjene penge på end andre, men hvis der var garanti, mon så ikke alle ville hoppe på den vogn = så ville market blive mættet og der var ikke flere penge at tjene der. 

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinderen af the crypto wars!

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestige vine

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb nogen billige huse renovere dem lidt og lej dem ud så kommer der penge ind fra husleje hver måned, og gevinst ved salg en dag ude i fremtiden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)