Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hørning
Tilmeldt 29. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Tømrermester Mads Haglund Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det være fornuftigt at smide flyets og visitkort i folks postkasser og self ikke ved hver enkelt hus på en vej men sådan lidt rundt omkring? Vil også bruge de sociale medier til at vise mit firma. 

Håber i har nogle forslag eller kommttarer til det med at smide flyets og visitkort i postkasser osv

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Nu kan jeg ikke se du har skrevet branche her i indlægget, men går ud fra at du er tømre. Flyers og visitkort i lokalområdet er vel ganske fornuftigt i din branche for at udvide kundegruppen. Det kan være du går forgæves ved mange af postkasserne da de flere har valgt "nej tak til reklamer" på postkassen, men det er da en mulighed at komme den vej ud til kunderne.

Held og lykke med forretningen og god aften!

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek lige om det overhovedet er lovligt. Så vidt jeg kan Google mig til, er det OK, så længe man respekterer "Reklamer nej tak" skiltet - men jeg aner intet om jura.

Mht. at dele flyers ud sådan rent generelt - så kunne du også tage nogle pengesedler og skrive firmanavnet på, og dele ud. Det vil nok vække mere opsigt...

Min pointe er bare - når folk modtager noget de ikke har bedt om, er det meget fjernt fra et køb. Jeg ville personligt føle mig lidt irriteret over sådan noget i postkassen. Jeg - og dermed sikkert mange andre - har den holdning at hvis du er nødt til at gå til yderligheder som at belemre min postkasse, så må du være meget desperat, eller dårlig til dit arbejde.

Det er selvfølgelig fint i opstartsfasen at skrive - "hey, har du hørt om os?" i postkassen, i den by man holder til. Men derefter ville jeg satse på alt andet. F.eks.:

  • Arbejd med at få kunderne til at anbefale dig, ved at overgå deres forventninger
  • Få kunderne til at bedømme dig på f.eks. TrustPilot eller Facebook.

Overvej brugen af søgemaskineoptimering. Det første mange gør hvis de skal have nyt tag, køleskabet er stået af eller lignende, er at Google deres problem. Her skal du "bare" tilbyde den rette vare/service, til den rette pris og på overbevisende facon.

At ramme folk når de efterspørger (pull marketing) er meget mere effektivt end at skyde med spredehagl (push marketing).

Det er mine tanker kort fortalt :)

Mvh Dennis S. L. Jørgensen - Lead Specialist, SEO hos S360 - samt passioneret bruger af online marketing, sociale medier, WordPress og musik.

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke helt enig i ovenstående! I ejendomsmæglerbranchen bruger vi det generelt rigtig meget og med udemærket succes!
Det er fuldt lovligt, så længe man respekterer “reklamer nej tak” skiltet. Det er de færreste kunder, der rent faktisk bliver sure over et godt tilbud i postkassen, og jeg bliver da også selv rigtig glad, når der lige ligger et fra vinduespudseren 😉

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Chanie Rasmussen:

Er ikke helt enig i ovenstående! I ejendomsmæglerbranchen bruger vi det generelt rigtig meget og med udemærket succes!
Det er fuldt lovligt, så længe man respekterer “reklamer nej tak” skiltet. Det er de færreste kunder, der rent faktisk bliver sure over et godt tilbud i postkassen, og jeg bliver da også selv rigtig glad, når der lige ligger et fra vinduespudseren 😉

Det viser bare netop vi er forskellige, så måske virker det :)

Mvh Dennis S. L. Jørgensen - Lead Specialist, SEO hos S360 - samt passioneret bruger af online marketing, sociale medier, WordPress og musik.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)