Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Værktøjer anno 2018

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Myth Online Markedsføring Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Nu har jeg støvsuget nettet for ideer til et godt indlæg om SEO værktøjer (SEO tools). Jeg har tjekket en dal af dem, testet flere af dem og har fundet en del jeg er blevet meget glade for og nogle jeg ikke rigtig ser pointen med. Artiklen blev faktisk til fordi tit bliver spurgt til hvilke typer SEO-værktøjer, jeg benytter.

Hvad er jeres erfaring med SEO Værktøjer? Jeg synes stadig det er en jungle at lægge hovedet fast på nogle bestemt. Hvilke værktøjer er i mest glade ved og hvorfor?

Mvh

Rene Terp - Min liste med SEO Værktøjer

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget glad for Moz.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahrefs (obviously), SEOQuake, ScreamingFrog og flere er i brug dagligt.

Spørger du mig, bør moralen i et indlæg være, at du skal være sikker i de værktøjer du bruger.

Jeg kender rigtigt mange som ejer Ahrefs, men ikke har forstået at gå under "reffering domains" eller stoler fuldstændigt blindt på Ahrefs Rank (som virkelig let kan manipuleres med). Det samme gælder Moz DA/PA og mange andre.

Nu du alligevel er bevæget dig denne vej, er du naturligvis meget velkommen til at hoppe på, og tilmelde dig Morning Score, som gerne skulle BETA-launche i Danmark her i slutningen af Januar (programmørerne bag mig sveder, men er tæt på målet :D)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rene. 

Faktisk er Ahrefs mit handy-værktøj. Og jeg bruger det timer om dagen. Naturligvis kombineret med Search Console, Analytics, Yoast, Google Trends, KWFinder mv. Desværre synes jeg, at Google Keyword Planner er utrolig misvisende. Nogle tal giver slet, slet ikke mening - og jeg er derfor gået væk fra det igen. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)