Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp omkring forsikring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde!

Grunden til jeg skriver er fordi, efter at jeg har været i dialog, med nogen danske firmaer som lever af leasing af mest større tyske biler, går jeg med nogen tanker omkring at starte et mindre enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg selv tager ned til de tyske bilforhandlere, og derfra selv køre bilen hjem til Danmark for de danske leasing firmaer, og på samme tid, stå for lidt marketing af bilen, på de sociale medier. Jeg skal derfor finde ud af hvordan det fungere i forhold til forsikring, af bilen, i den periode hvor jeg køre den, fra Tyskland til Danmark. Dog ville det på papiret ikke være mig som ejer bilen i den periode hvor jeg køre den fra A til B, men selvfølgelig det danske firma som har købt den. Firmaet, eller jeg, vil alene stå for transport af bilen.

Det jeg ved er at bilen skal være på tyske prøveplader, og at der dermed er ansvarsforsikring. Jeg skal selvfølgelig også bruge en kaskoforsikring,(eller en anden forsikring, som dækker mig på samme måde) i den periode hvor jeg køre til og fra Tyskland til Danmark, MEN man kan desværre ikke, eller måske logisk nok, ikke få en koskaforsikring til en bil som er på prøveplader.

Nogen forslag....? ;)

God søndag

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)