Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk Brevporto besparelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi sender i min virksomhed en del breve - med det seneste prishop fra Post Danmark er det nu mellem 55-81% at spare på internationale brevforsendelser ved at sende fra Tyskland til udlandet fremfor Danmark til udlandet.

Det er til at tage at føle på.

Mht. konventionsregler så må det vel være et mindre problem når brevene ikke kommer retur til Danmark end hvis det var tilfældet.

Er der nogen som kender til virksomheder som tilbyder servicen af at gøre det muligt for Danske (virksomheder?) at få deres breve sendt med Tysk porto?

Keller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:
Mht. konventionsregler så må det vel være et mindre problem når brevene ikke kommer retur til Danmark end hvis det var tilfældet.

Det var i hvert tilfælde forbudt for danske firmaer at sende breve via andre europæiske postvæsener til Danmark før i tiden, så jeg vil tro at det stadig er et vigtigt punkt at have sig for øje.

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - og forståeligt nok.

Der må vi spille på samme vilkår som alle andre forsat - men i udlandet tænker jeg at Post DK aldrig bliver involveret?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting som vi har set på er diverse services som findes (mest i USA og UK) hvor du kan få lavet tryk med dynamisk indhold i både adressering, tekst og grafik baseret på flettefiler, og hvor de også håndterer forsendelsen. 

Vi kommer til USA til at lave direct mails baseret på postkort og lignende, hvor kundeemner afhængig af sub-segmenter får forskellige meddelelser. Der er en del der laver print, pack, mail løsninger og du kan få det hele lavet fo ca. 50% af den danske portoomkostning, men som sædvanligt med USA er det billigt, men svært at finde leverandører der ser udenfor USA. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)