Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have fikset bilen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Min bil (VW UP 2015) har et periodisk problem med at lyset indeni simpelthen ikke virker. Jeg har båret over med det indtil nu, men af fare for at det måske er symptomatisk for et større problem har jeg besluttet af få bilen sendt til en professionel.

Har i nogle anbefalinger mht. mekaniker? Jeg er ret afhængig af min bil, så så gerne det kunne ordnes ret hurtigt :)

Tak for jeres tid og hjælp.

Tilmeldt 14. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv være i nogen lunde samme situation med min dejlige VW (godt nok fra 1005). Først vil jeg nævnte, at du skal snakke med bilforhandleren, da der ikke allerede nu burde være problemer med den. Men ellers vil jeg nok hive fat i et værksted med erfaringer om VW. Selv har jeg læst andre referere til www.autotilbud.dk, men ellers er der faktisk en del FB grupper hvor du kan slå dit problem op i og andre byder ind :)

Held og lykke!

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet er vi?

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste ville være at kontakte det nærmeste autoiseret volkswagen værksted.

Deres timepris er nok en del dyrere end de uautoiserede, men mekanikkerne skruer på VW hver dag, og nogle gange kender de fejlen på forhånd.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Mortensen:

Det bedste ville være at kontakte det nærmeste autoiseret volkswagen værksted.

Deres timepris er nok en del dyrere end de uautoiserede, men mekanikkerne skruer på VW hver dag, og nogle gange kender de fejlen på forhånd.



VW har prisgaranti, det vil sige kommer man med et skriftligt tilbud fra andet værksted der er billigere end VW, så matcher de det.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

VW har prisgaranti, det vil sige kommer man med et skriftligt tilbud fra andet værksted der er billigere end VW, så matcher de det.

Hej Jesper
VW giver prisgaranti når der er tale om servicering, eller hvis man kan være konkret på hvilken komponent som skal udskiftes.
Når en kunde har en fejl som ikke lige er så enkelt, så skal man fejlfinde på bilen.
Fejlfinding kan man ikke lave en fast pris på, da man ikke på forhånd kan vide hvor lang tid det ville tage.
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristofferKaspersen:
har et periodisk problem med at lyset indeni simpelthen ikke virker
Har du prøvet at skifte sikringen hvor indelyset går over? Har du prøvet at skifte pæren for indelyset? Giv kontakten - hvis det er en mekanisk der sidder i døren - lidt WD40 og noget "massage".

Det var et par umiddelbare du selv kunne klare -

Oversigt - sikringer - https://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=713381

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor bor du henne? 

Jeg selv har en VW Passat. Jeg plejer at tage den til mit lokale VW værksted. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

karolinemusser:

Har selv være i nogen lunde samme situation med min dejlige VW (godt nok fra 1005). 

En Folkevogn fra det år må VW bestemt være interesseret i, og her troede jeg det hele startede med boblen og en vis mand med overskæg :-)!

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Hvis du bor i eller omkring Storkøbenhavn, så kan jeg anbefale dig at besøge https://www.daneeauto.dk/ har besøgt dem et par gange :) Service-niveauet er i top, til fornuftige priser...

Andreas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)