Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du/I interesseret i et online salgs/marketing partnerskab? Fuldtid eller fritid!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger kontakt med seriøse online marketings orienteret person(er), (freelancer) måske et par venner/veninder, evt. en nystartet marketings/salgsbureau, der har lyst og energi til, at vi sammen, udbygge/opbygge et international online salgsnetværk/salgsteam med salg af websites annoncer. Jeg har nogle internationale websider klar med annonce plads. Nu skal vi ”bare” sælge den fri annonce plads.

  1. Du/I har et ønske om at tjene (mange) penge, men er helt med på, at det også betyder, hårdt arbejde. Din/Jeres, alder 21+
  2. Engelsk som arbejd sprog (Flersproget er kun en fordel)
  3. Arbejde hjemmefra/online. Du/I bestemmer mere eller mindre selv arbejdstiden. Da arbejdet forgår hjemmefra/online vil det ikke være et problem om du skulle have et fysisk handicap mv. eller hvor du har bopæl.
  4. Din/vores Indtjeningen, vil i starten, være kommission baseret (xxx procent af brutto omsætningen) på sigt evt. som partner/medindehaver.

Skulle ovenstående have din/jeres interesse? Kan jeg kontaktes på info@toppinv.com  for mere information.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)