Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktik i udlandet søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg studerer til handelsøkonom på Copenhagen Business og har et lønnet praktikforløb på 8-10 måneder. Jeg vil virkelig gerne i praktik i udlandet, men har lidt svært ved at finde et. Jeg vil rigtig gerne til Australien, men andre steder som London, LA, New York, Frankrig, singapore, Milano, Thailand m.m. er også helt fint. Fordi det er lønnet kan det være en udfordring at finde et sted, men jeg tænker at hvis jeg finder en virksomhed i udlandet som er ulønnet, måske de vil være med til at dække nogle få afgifter som transport, husleje eller andet. 

Jeg er en super proaktiv og engageret person. Jeg elsker mode og har også en drøm om at arbejde indenfor dette felt i fremtiden. Ifølge familie og venner er jeg meget loyal og udviser stor respekt for andre mennesker. Jeg er en man regne med og stole på. At arbejde under pressede situationer er ikke et problem for mig. Jeg bemærker detaljer mange måske ikke bemærker. Jeg er god til at kommunikerer med andre mennesker og det er noget jeg ser som værende et vigtigt redskab - ikke kun på jobbet men i livet generelt. Udfordringer og ansvar er noget der motiverer mig. Desuden er jeg meget fleksibel og openminded. 

Jeg taler flydende dansk og engelsk og har en god forståelse for thai. 

Tak på forhånd Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mae, jeg ville starte med at kontakte de danske ambassader i de lande, som du primært ønsker ophold i. Der har de mange kontakter til erhvervslivet.

En anden mulighed kan være at konktakte HR-afdelingen i danske firmaer, der har afdelinger i de pågældende lande.

Jeg håber du kan finde en praktikplads ad den vej.

Andelsbolig.nu