Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé: Foto som dekoration

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i aminobrugere

Jeg har en idé jeg gerne vil lufte med jer.

Jeg arbejder som freelance webdesigner og fotograf og savnede en ide til passiv indkomst, så jeg fik en ide hvor jeg kunne forene de 2 egenskaber.

Baggrund
Ofte når jeg har haft større fotoopgaver for en kunde, så har jeg givet dem en gave ved afslutningen. De har fået leveret et enkelt billede eller to indrammet. Jeg har fået dem indrammet i en 40x50 cm. paspartout ramme hvor selve billedet er 20x30 cm. Det ser hammerne godt ud og har fået mange positive tilkendegivelser.

Idé
Så var min idé, at jeg kunne tage en god håndfuld af mine kunstbilleder og lave dem i et oplæg på f.eks. 20 eller 30 stk. og sælge dem indrammet, klar og færdige. Salget skulle primært foregå gennem Internettet. Min pris idé var 500 kr. inkl. moms. + fragt.

Reference
I har mulighed for at se nogle af mine billeder på www.mortenjustesen.dk, det er specielt stilen fra Hjallerup Marked 2007 og Forces of Nature: Aalborg Industries

Hvad syntes I om ideen?

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

jeg synes det er en rigtig god ide, har en masse billeder, taget af min kæreste (også "fotograf") til at hænge rundt omkring som "kunst" prisen synes jeg er fair nok, og efter jeg har set lidt på dine billeder, er der da også nogen, man måske kunne være intrasseret i....

så super ide, til en lille hobby ved siden af arbejdet...

Venlig Hilsen

Dennis Gregersen

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også på det, dine billeder er suoper, og det er jo ikke den store investering der skal til at starte..

Se at komme igeng..

Fra Vallensbæk Strand