Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - Unoeuro - Ordrebekræftelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen, der har løsningen på nedenstående problem?

Jeg har igennem de sidste par måneder oplevet en kedelig tendens til, at rigtig mange kunder ikke får en ordrebekræftelse. I starten fik jeg en besked via Prestashop om, at udsendelsen af ordrebekræftelsen var gået galt, men nu får jeg intet at vide, bortset fra kunderne selv, der skriver.

Jeg skrev til UnoEuro, men deres forslag til en løsning afhjalp desværre ikke problemet.

Hvis andre har haft lignende problemstilling og fandt en løsning herpå, vil jeg meget gerne høre svaret. :)

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan ser dine email indstillinger ud under avancerede indstillinger? Jeg mindes at jeg havde lignende problemer da jeg brugte PHPs mail funktion. 

/Nicolai

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er det inde under Unoeuro eller i backend Prestashop?

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Back end I prestashop. Som Lucas siger så sæt det op til smtp i stedet for PHP mail()

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)