Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates - fordele vs risici i vores tilfælde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi har en webshop der er ret nichepræget. Vi sælger hundebure på www.billige-hundebure.dk 

Som altid er vi på udkig efter nye måder at øge salget - hvem er ikke det? :o)

Jeg overvejer at åbne op for affiliates, men jeg er lidt usikker på om det i et nichemarked som vores har den store værdi?

Mine bekymringer går på:

1) Vi ligger allerede godt på google

2) Vores adwords kører allerede fornuftigt

3) Vores FB annoncering kører også fint

4) Der er ikke så mange konkurrenter

Min bekymring er lidt at folk der leder efter hundebure, de kan næsten ikke undgå at støde ind i os online, og med en cookie-tid på 1+ mdr, så er jeg bange for at en evt. affiliate blot vil tage en bid af vores nuværende omsætning, fremfor at øge omsætningen.

Dvs. i stedet for at det løfter vores omsætning, så ender vi blot med at betale X-antal % i kommission til affiliates af nuværende omsætning.

Giver det mening? 

Nogen der har erfaring med lignende niche-områder?

Mvh

Morten

Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordelen med Affiliate er at du som regel kun har en udgift når det fører til en ordre.

NO CURE NO PAY......

Samtidig får du en masse branding, hvis ikke dine publisheres hjemmesiders besøg skulle købe noget.

:)

Haderslev Esport - Nextlevel Gaming

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også meget vel være at jeres affiliate giver jer salg, som i ellers ikke ville have fået. Mange kunder vil gerne læse en anmeldelse af et produkt fra en trediepart før de køber.

Kommer den besøgende gennem et link fra en god affiliate, en som de stoler på, vil chancerne for en konvertering være større. Om ikke andet kan i jo prøve at køre med affiliates, i en periode og se hvad det kaster af sig. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)