Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Driftsbudget for en bar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at undersøge hvad for nogle besparseler man kan, lave på en bar, men da jeg ikke har adgang til et driftsbudget for en bar, er det lidt svært!

Derfor vil jeg høre jer om i kan komme med nogle gode forslag, hvad det ville komme til at koste for en bar der ligge inde i fx aarhus midby.

jeg har. BL.a skrevet til A bare i aarhus, men de vil selvfølgelig ikke opgive ders driftsbudget. så det kunne være rigtigt fedt, vis der var nogle der lage inde med et driftsbudget, for en bar/Club

Tak på forhånd for hjælpen

Mvh Jonas precht

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Generelt set så er det første driftsbudget altid det sværeste, da man ikke rigtig har noget, at sammenligne med.

Men hvis du påtænker, at åbne en bar i Århus midtby, og du skal lave et budget, så er der vist kun den slagne vej: Undersøg hvad et passende lokale vil koste, undersøg hos nogle leverandører af inventar, hvad indretning af lokaler koster, tjek overenskomster for tjenere/bartendere, så du har et realistisk billede af lønkrav, undersøg med forsikringer, undersøg med bevillinger osv. osv. osv.

Ud fra dine omkostninger må du så se på, hvad en realistisk omsætning kan eller skal være, for at det løber rundt.

Tror desværre det bliver svært for dig, at finde en eksisterende virksomhed, som vil udlevere sine budgetter.

Mvh. Kasper 

Tilmeldt 10. Oct 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for dit svar, det vil jeg tage med mig hvider 

Mvh jonas precht

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jona.

Husk du skal have en tegnebog som er spækket til randen med penge. 1 million kroner løber hurtigt når du vil starte en bar - Trust me! (Husk at undersøge bevillinger)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)