Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fra Aminos udviklingsteam

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For den faste bruger af Amino er det ikke gået ubemærket hen at vi har arbejdet på Amino den seneste tid.

Amino er efterhånden en gammel dame i Internetverdenen med sine 13 år på bagen. Backbone er Telligents Community Server. Udfordringen i den forbindelse er at når vi forbedre et tandhjul eller sætter nyt funktionalitet på systemet et sted, ja så går noget i stykker et andet sted.

Vores udviklere hos 1902 Software knokler på livet løs for at få fikset de fejl der er opstået i forbindelse med at vi er ved at omlægge de sidste dele af Amino til responsivt design.

I kan se vores nye Amino Regnskab med Valutakurser i Realtid, dagligt opdaterede valutakurser fra Nationalbanken samt relevante frister og satser du som selvstændig har brug for at holde dig opdateret med.

Fejlen med at der blev sendt notitifikationer ud om natten er løst, oplever du stadigt problemet så send mig en besked. Vi har stadigt nogen hastighedsproblemer men dem håber vi at have løst inden for den næste uge. Hvis du oplever fejl på siden eller ting som ikke virker efter vores seneste opdateringer så tøv heller ikke med at komme med feedback til support@amino.dk eller her i tråden. Vi har afsat resurser til at få fikset mange af de ting som har hængt på Amino.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop rullet nogen nye forbedringre ud i koden. Vi kan allerede se klare performanceforbedringer på siten.

Skriv til supporten på support@amino.dk, hvis I oplever problemer igen. Hvad vi kan se på vores data har vi nu det hurtigste site på Amino i meget lang tid.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja virker sådan :) 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme jeg har svært ved at forstå hvorfor i gider at bruge tid på at lave en valutakurser side, men der er nok en mening bag.

Jeres Valutaomregner redirecter til jeres valutakurser, det ligner ikke det er meningen? Hvis det er kan i spare et menupunkt væk.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)